Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Czy orientuje się ktoś czy jak zdaje się prawko na kat A czy zmienia to długość ważności prawka na kat B? Dokładnie chodzi o to, że tata chciałby zdać prawko na kat A i nie wie czy zmieni mu się ważność prawka kat b z bezterminowego na określony okres. Tata ma dość słaby wzrok i nie chce by z tego względu zmieniła się mu ważność dotychczas posiadanego prawka kat B. 

Link to post
Share on other sites

Każde prawo jazdy jest już terminowe. Bodajże między 2028 a 2033 wszyscy dostaną wezwania na nowe badania lekarskie bez różnicy co mają wpisane w blankiet.

 

@@keczu, tak jak myślałem. Mechanik powiedział, że IC do silnika N/A to pomyłka, nawet planując turbinę w niedalekiej przyszłości. Auto straci moc momentalnie.

Link to post
Share on other sites

Przyszedlem sobie poczytac czy Greq juz kupil tego gieteera, czy dalej laduje w bejce, a tu gunwoburza na poltorej strony... xD

Co to za imprezka, że na parkingu stoją sobie 3 Mustangi i nie ma żadnego pickupa ani SUVa? :)

Cars and Coffee

 

Wrzuć fotkę w widoku z boku, jakoś mało widać.

Wrzuce, ale jeszcze nie ma co pokazywac. Czekam na wiosne.

BTW. moja to ta brzydsza (koza po prawej, na pierwszym zdjeciu) :rotfl:

Edytowane przez B o r o
Link to post
Share on other sites

Jak się prowadzi i nie strzela przy skręcaniu to raczej nijak. Ja przynajmniej nie znam sposobu, który dałby jakąś pewność, tutaj pomógłby tylko mechanik - nie pierwszy lepszy, a ktos polecony, znajacy sie na rzeczy. Może mądrzejsi ode mnie coś poradzą, ja wątpię, że to przeguby czy zawias, bo auto prawie nowe.

Link to post
Share on other sites

Raczej tak, jak dokladnie mozna to sprawdzic poza organoleptycznym testem?

Samochod ma 20 tys. przebiegu :)

Przegub może paść w każdym momencie. Wystarczy, że walnie osłona, dostanie się trochę piachu/wody i po przegubie. Wjedź na kanał albo lepiej podnośnik i połaź z latarką. ;)

Przed zmianą tarcz i hamulców bił pedał hamulca też, czy tylko kierownica? Tak z ciekawości pytam.

Ewentualnie możesz jeszcze sprawdzić koła. Być może opona jest uszkodzona w jakiś sposób i bije, albo koła są źle wyważone, w co wątpię, ale nie można wykluczyć. 

Ostatnie co mi przychodzi do głowy, to hamulce tylne. Teoretycznie tarcze mogą być równie dobrze do wymiany jak te z przodu.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Jak bije przy hamowaniu to:

- opona,

- felga,

- tarcza,

- piasta,

- prowadnice zacisku.

 

W takiej kolejności do sprawdzenia. U mnie w demono z lewej strony skończyłem na tarczy a z prawej wymieniałem piastę.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Moja dziecina jeszcze na szwedzkich blachach

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/32dbbc46ba06.jpg

 

zdjęcia z boku nie robiłem ale stoi na 17' alusach BMW :D

Motor 2.2 M54B22TU, niby szału te 170 koni nie robi ale jak dla mnie smiga przyzwoicie :D i dźwięk R6, nie tak piękny jak V8 ale i tak miło posłuchać :D

  • Popieram 8
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...