Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Link to post
Share on other sites

Za czarnym przemawia:

- 2.3L i Fünfzylindermotor,

- niewielka odległość,

- skoro koleś zrobił swap to jest kumaty,

- wersja Competition.

 

Za srebrnym przemawia:

- wygląda na ORI,

- stan jak na foto nawet galancie,

- kolor,

- koleś ma inny samochód VAG więc może dbał.

- wersja Competition.

Link to post
Share on other sites

@Up

 

Znajomek do Cosryki B założył sprężyny Koni z nowymi amorami. Po pół roku amorki do wymiany bo ciekły i nie trzymały.

Stock amortyzator zaprojektowany jest do pracy w większym zakresie z mniejszą częstotliwością.

Sportowe mają za zadanie szybciej pracować w mniejszym zakresie wychylenia.

 

@Mój post.

 

Jest ktoś z okolicy Wrocka, żeby mógł podjechać i obejrzeć to Competition? Ja mam kawałek z KRK.

Link to post
Share on other sites

Kebab delikatnie glebiony (-40, -20) na seryjnych amorach spisywał się dobrze rok, po tym okresie zaczęły się pierwsze wycieki z amorków, były dość stare no ale gleba je dobiła mimo iż sprężyny można było zamontować na seryjne graty. Problem zniknął jak wymieniłem amory na gazowe i tak od 2 lat spisują się do dziś świetnie w połączeniu ze sprężynami sportowymi.

 

@Lukson

Drugi można jeszcze obadać, wydaje się być ok. Pierwszy z miejsca bym przekreślił. Końcówka wydechu, swap i denna nalepka czy malunek na bank świadczą o tym iż autko było ciśnięte po wioskach z myślą o szpanie przed małolatami :wariat:. Przerabiałem takie sprzęty jak szukałem dla siebie ponad 6 lat temu kebaba.

Link to post
Share on other sites

 

 

Znajomek do Cosryki B założył sprężyny Koni z nowymi amorami. Po pół roku amorki do wymiany bo ciekły i nie trzymały. Stock amortyzator zaprojektowany jest do pracy w większym zakresie z mniejszą częstotliwością. Sportowe mają za zadanie szybciej pracować w mniejszym zakresie wychylenia.
 

Hm, czytalem wiele opinii, ze ten zestaw sie sipsywal na serii do tego 40/225/R18 ja myslalem tez o 45/225/R17. Mam metlik w glowie, koszta nie sa male wiec nie wiem czy warto ryzykowac - czy amory wytrzymaja czy nie. Teraz mam auto zanizone o -16mm seryjnie przez Audi. Springi, alu 18' czy po porstu odpuscic temat i dac fajne 17-stki.

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Nagrałem jak chodzi silnik M57TU po założeniu nowego wydechu końcowego

 

http://www.youtube.com/watch?v=psLL68Su_Qo

http://www.youtube.com/watch?v=suyg_k_ldv0

 

http://s14.postimg.org/ejxueo8n5/IMG_0576.jpg

http://s8.postimg.org/nvh53pjw5/IMG_0585.jpg

Edytowane przez nissky
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...