bullseye 73 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 8 cylindrów daje po 4 na stronę Vki, V ma dwa kolektory wydechowe więc zakładając że mamy 7,2L to na stronę wyjdzie 4 cylindry i 3.6L, czyli raptem 0.6L więcej niż twoja kosiarka A BigBlocki miały pojemność od 5L czyli 2.5L na stronę Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 No dobra ale kończyły na seryjnych 9.4L. Choć fakt nie pomyślałem o dwóch kolektorach . Cytuj Link to post Share on other sites
nissky 450 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 Dzisiaj, po wielkich problemach na trasie z moim VW, odebrałem E46 Touring 330D z 2005r.. Po przesiadce z Polo 6kV z silnikiem 1.4 to dla mnie na razie rakieta. Spalanie wg komputera wyszło mi 5,8l/100km na 310km trasie przy średniej prędkości 100km/h....... Na razie jestem bardzo zadowolony z zakupu Jak znajdę chwilę wolnego to wrzucę jakieś foto. Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 3.0D z BWM faktycznie ma takie spalanie Mi zjadło 7-8L przy 160 na trasie liczone wdg zbiornika i pełnych tankowań, a do tego ma jako takie odejście jeszcze W ogóle to auto w wersji Coupe z pakietem M (pakietem fabrycznym by nie było) wygląda i prowadzi się bardzo fajnie. Cytuj Link to post Share on other sites
nissky 450 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 Na razie nie planuje wgrywania "wirusa", osiągi fabryczne są dla mnie w 200% wystarczające ale kto wie, może kiedyś się pokuszę. Skrzynia manualna, więc potencjał jest . Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 W większości wypadków DSG lepiej i szybciej zmieni biegi niż użytkownik więc skrzynia manual/automa to żaden wyznacznik dla mnie, a w tym konkretnym BMW akurat automat bym widział osiągi fabryczne są dla mnie w 200% wystarczające Apetyt rośnie w miarę jedzenia, za rok powiesz że to tylko wystarczająca ilość, za kolejne pół roku powiesz, cholera szkoda że nie brałem mocniejszego Ja swojego na nic nie zamienił bym, chyba że na R33 z RB25/26DET/T bądź 300ZX V6TT.... znaczy jako drugie auto Cytuj Link to post Share on other sites
MoonWalk 159 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 Nie wiem, ale ja nigdy nie miałem "jazdy na silnik" w samochodzie. W sensie "serce" auta nigdy nie było dla mnie priorytetem, chociaż pewnie gdybym już kupił swoje to miło byłoby, żeby nie zdychało w połowie wyprzedzania. Ale zawsze irytowało mnie porównywanie samochodów w czasopismach na bazie motorów - przecież można zamówić inny. Chociaż to samo dotyczy wyposażenia. Jest tu jakiś ogólny temat o samochodach? Bo w tym tworzy się zważywszy na temat dużo odbiegających wypowiedzi, mimowolnie ;P Cytuj Link to post Share on other sites
matt105 56 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 (edytowane) Ta 3 litrowa kosiarka jak ją nazwałeś potrzebowała podniesienia czerwonej lini do 8250rpm i kręciła się podobnej wielkości turbina dość dobrze, przy V8 potrzebujesz dwóch takich a wtedy to ma sens tylko w dragsterze ... Ten temat jest dobry zawsze ciepły 300zx nie warto jest ciężką kobyłą, ja bym kupił już dawno Suprę tylko ten napęd RWD i codzienna jazda na oponach do dragu i nadal mało przyczepności... Odnośnie Skyline R33 to zapewne będzie cię stać nawet na GTR'a bo ceny stoją w normalnym punkcie a nie kosmiczne jak R34, z kolei ja bym wolał do codziennej jazdy R34 (Buda od jakiegoś 2,5/2,0 modelu R34 i wyposażenie/silnik GTR'a), i na tor od czasu do czasu też r34, ale jeśli bym budował auto od podstaw do dragu lub torowego potwora to R32 jest fajny bo lżejszy od następców. W e46 pamiętam, że dało się chyba przerobić seryjny komputer do obsługi jakiegoś fajnego systemu . Tylko nigdy nie miałem okazji tego sprawdzić bo nie miałem E46 . Edytowane 8 Czerwca 2013 przez matt105 Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 (edytowane) 300ZX dla mnie bosko wygląda, a to że ciężki nadrabia mocnym V6TT właśnie Supra może i fajna, ale znowu dla mnie zbyt oklepana bo każdy by ją chciał mieć. R33 właśnie z tego względu że ceny ma normalne, a różnic miedzy R34 nie było prawie poza wyglądem (tutaj na plus R33 dla mnie) i mniejszą ilością elektroniki. Na tor to mam już zabaweczkę, i nie wymieniłbym jej na nic innego Kadett C Coupe 2.5L 8V Gaźniki i 220HP przy 700kg robi swoje Edytowane 9 Czerwca 2013 przez bullseye Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 http://farm8.staticflickr.com/7283/8995702476_8745f70bfb.jpg 2004, 4.8. Cytuj Link to post Share on other sites
BIGPUN 12628 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 Uwielbiam stare X5. Ciornyj Bumier!!! Marzy mi się, kilkuletnie E70. Natomiast jestem zawiedziony wyglądem F15. Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 Szczerze, E70 są wykonane "tak sobie" ostatnio w 2010 modelu klamka została mi w dłoni.... Z drugiej strony stara ma skopane zawieszenie ... Cytuj Link to post Share on other sites
matt105 56 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 Co ten przód tak nisko, to jest coś typu stanced tzn. zbierasz liście z ulicy zderzakiem? Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 Jak ustawiłem zawieszenie (po 5min jazdy uświadomiłem sobie ze to głupi pomysł) Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 Seat Leon 1.9 TDI 150PS. 2004.http://imageshack.us/a/img18/7052/06wn.jpghttp://imageshack.us/a/img189/6494/d5pa.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 Chipowany czy ARL? Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 (edytowane) Seria ARL,puki co jest taka moc że nie będę robił programu. Edytowane 15 Czerwca 2013 przez chudy131080 Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 http://www.agricover.com/images/company/facebook_like_icon.jpg No to niewielkim nakładem masz silnik z potencjałem na 200KM+. Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 No aż tak nie będę go żyłował,max 180 kucy zrobię jak będzie mało tych seryjnych. Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 Samym programem na 200KM nie wskoczysz ale w porównaniu z ASZ zrobisz to zdecydowanie niższym kosztem. Te silniki spokojnie wytrzymują 300KM do codziennej jazdy, gorzej ze sprzęgłem i skrzynią wtedy. Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 Nie no wiem max programem bez zmiany gratów to robią 180 kucy,ale na więcej bym się nie zdecydował. Cytuj Link to post Share on other sites
BIGPUN 12628 Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 a ja coraz częściej bawarą, ale tą czarną dwukołową: http://i.imgur.com/gvGJ2L1.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 Przy Tobie te auta wyglądają jak zabawki Cytuj Link to post Share on other sites
ryba21184 318 Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 1.9TDI 10litrów? To chyba by z baku musiało cieknąć to jest standard w passacie b5/b5fl na automacie a nawet więcej Cytuj Link to post Share on other sites
plik1995 3 Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 Obecnie VW Polo II, ale przed końcem roku planuje alfe romeo 156 1.9/2.4 JTD Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.