matt105 56 Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 Panowie co to za zlot, i czy to nie było na Shell V-Power nitro+ show w Warszawie? Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 Na drugiej fotce jak byk napisane co to za zlot i gdzie Nie, to nie było w Warszawie Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 Zapytam, może ktoś się w to bawi na codzień. Chce uturbić boxera 1.6 AR 145. Silniczek serek, wszystko było robione. Turbinę i chłodnicę mam od peugeota/xantii 2.0 turbo c.t - jakaś garretta, nie znam modelu. Coś trzeba by było wzmacniać? Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 Ważna jest wielkość lochy czy aby nie jest za duża do tego bzyczka (skoro jest wzięta od 2 litrowego motoru). Wymienić musiałbyś na mus oba kolektory. O resztę musiałbyś dopytać na jakimś forum Alfa maniaków. Cytuj Link to post Share on other sites
verul 373 Napisano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2013 Pomijając fakt, że powodują je idioci, którzy myślą, że są mistrzami kierownicy bo mają prawko od miesiąca i 20 letnie BMW. Myślę, że jak ktoś jest rozsądny to obędzie się bez żadnego wypadku, co najwyżej stłuczki są myślę normalne bo zawsze można w kogoś przypadkowo puknac lub ktoś może w nas. Mi zależy głównie na tym żeby auto nie było malowane, tak jak Yaris która jeżdżę. Pomimo silnika 100 KM i niewielkiej masy nie potrafi się zebrać i ma problem wciągnąć na trójce pod górkę... Przy jakiej predkosci??? Bo moje seicento 1.1 ze sladowa iloscia KM pod gorke ciagnie bez dodawania gazu. Tzn na biegu z puszczonym sprzeglem i bez gazu jedzie pod gorke. Na pewno na 1 biegu. Nie wiem do ktorego biegu pod gorke tak wyciagnie. Wiem ze na 5tce na plaskim tez tak pojedzie. Nie wiem na co narzekac u Yarisa. Nie ma kopa jak Ferrari, ale to Yaris wiec nic dziwnego. Zreszta w samochodach nie o to chodzi. Jak ktos chce agresywnie wyprzedzac na trasie to kupuje cos z duzym silnikiem i turbosprezarka no i potem stara sie nie marudzic ze zamiast 5-6 l ten jego potworek pali mu 10 -12l. No ale w zamian jest cale kilkanascie minut szybciej na miejscu. Wyjatkowo oplacalne. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 mówisz o trasie? całe 6-7l, a turbosprężarkę ma taką, że wciąga wszystko, owady,liście, rośliny doniczkowe, małe zwierzątka i dzieci z latawcami i nie kilkanaście minut, jak da się jechać to nie jest to kilkanaście minut, łatwo policzyć Cytuj Link to post Share on other sites
matt105 56 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 Wsadzanie ogromnego turbo do małego silnika w pewnym sensie jest fajne, na niskich obrotach mamy małą moc, a kiedy turbo się wkręci to już leci... Ciekawe co by było gdybyśmy wsadzili GT6041 Garrett'a do mojego Audi Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13214 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 W bardzo pewnym sensie. Normalnie to porażka. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 nie no bez przesady mam 1.9JTD, nie jest to duże, ale małe też nie Cytuj Link to post Share on other sites
matt105 56 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 Jeśli nam zależy na osiągach to nie wsadzamy do 1,5L r4 jakiegoś ogromnego turbo, najczęściej modyfikuje się większe silniki i zwykle w bardzo dużych mocach wykorzystuje się układ Twin Turbo. Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13214 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 Bo jak widzę 1.0-1.2, 3 cylindry + turbina w nowych samochodach przy mocy ~100km to mnie śmiech ogarnia jakie to wszystko głupie. Cytuj Link to post Share on other sites
matt105 56 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 Ekolegia i spalanie to się liczy , już nie robią 2JZ, albo RB... Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13214 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 (edytowane) I po 50K do remontu generalnego a po 100K na złom. Żenada wręcz. I du*a z ekologi bo zezłomować i zutylizować trzeba. A W124 robiły po milion i im nic nie było. Poza tym co spalanie ma do ekologii, nic! Edytowane 8 Czerwca 2013 przez MiK86 Cytuj Link to post Share on other sites
matt105 56 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 (edytowane) RB i 2JZ robiły po 100k (Zadbane i znacznie więcej) przy 500km z (2,5L/2,6/3,0 pojemności i 6 cylindrów). PS: Ma przecież mniej CO2 Edytowane 8 Czerwca 2013 przez matt105 Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13214 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 A co CO2 szkodzi? Efekt cieplarniany? Z tego co mi wiadomo była afera bo klimat się ochładza i Al Gore się ośmieszył. A nawet gdyby to z transportu osobowego to jakieś marne procenty. Cytuj Link to post Share on other sites
matt105 56 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 Nie od dziś świat kontrolują media w stopniu podobnym do władz ... Ciemnota powiadam ciemnota była i jest... Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 te turbo nie jest w cale takie duze komplet tlokow i glowice jeszcze mam zapasowe Cytuj Link to post Share on other sites
matt105 56 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 O jakie turbo ci chodzi? Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 modelu dokladnie nie pamietam bo jeszcze zamontowana siedzi - garretta od peugeota 406 2.0/ xantii turbo c.t 2.0 Cytuj Link to post Share on other sites
matt105 56 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 A wkładaj turbo jakie chcesz (Możesz nawet od tira VOLVO) tylko nie wiem czy na standardowej mapie silnika i seryjnych wtryskach paliwa da to wzrost HP... Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 tylko nie wiem czy na standardowej mapie silnika i seryjnych wtryskach paliwa da to wzrost HP Na standardowej mapie może spalić tłok albo w ogóle to nie będzie pracować. Jak zobaczyłem to zwątpiłem, już wiem co Clarkson miał na myśli: http://i16.photobucket.com/albums/b4/badazzcr/puppyboosa.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 Calutki by wszedł, bidulek. Cytuj Link to post Share on other sites
matt105 56 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 Ładny 2JZ ciekawe co to za turbinka, pomyślcie co GT6041 by zrobił ... Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 ciekawe co to za turbinka Garrett GT4718R Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 pomyślcie co GT6041 by zrobił ...Potrzebowałby drugiego silnika by się w ogóle rozpędzić. Ta turbina przeznaczona jest dla ośmiocylindrowych big blocków a nie do trzylitrowej kosiarki. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.