Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Zapytam, może ktoś się w to bawi na codzień.

Chce uturbić boxera 1.6 AR 145.

Silniczek serek, wszystko było robione.

Turbinę i chłodnicę mam od peugeota/xantii 2.0 turbo c.t - jakaś garretta, nie znam modelu.

Coś trzeba by było wzmacniać?

Link to post
Share on other sites

Ważna jest wielkość lochy czy aby nie jest za duża do tego bzyczka (skoro jest wzięta od 2 litrowego motoru).

 

Wymienić musiałbyś na mus oba kolektory. O resztę musiałbyś dopytać na jakimś forum Alfa maniaków.

Link to post
Share on other sites

Pomijając fakt, że powodują je idioci, którzy myślą, że są mistrzami kierownicy bo mają prawko od miesiąca i 20 letnie BMW.

Myślę, że jak ktoś jest rozsądny to obędzie się bez żadnego wypadku, co najwyżej stłuczki są myślę normalne bo zawsze można w kogoś przypadkowo puknac lub ktoś może w nas.

Mi zależy głównie na tym żeby auto nie było malowane, tak jak Yaris która jeżdżę. Pomimo silnika 100 KM i niewielkiej masy nie potrafi się zebrać i ma problem wciągnąć na trójce pod górkę...

Przy jakiej predkosci??? Bo moje seicento 1.1 ze sladowa iloscia KM pod gorke ciagnie bez dodawania gazu. Tzn na biegu z puszczonym sprzeglem i bez gazu jedzie pod gorke. Na pewno na 1 biegu. Nie wiem do ktorego biegu pod gorke tak wyciagnie. Wiem ze na 5tce na plaskim tez tak pojedzie. Nie wiem na co narzekac u Yarisa. Nie ma kopa jak Ferrari, ale to Yaris wiec nic dziwnego. Zreszta w samochodach nie o to chodzi. Jak ktos chce agresywnie wyprzedzac na trasie to kupuje cos z duzym silnikiem i turbosprezarka no i potem stara sie nie marudzic ze zamiast 5-6 l ten jego potworek pali mu 10 -12l. No ale w zamian jest cale kilkanascie minut szybciej na miejscu. Wyjatkowo oplacalne.

Link to post
Share on other sites

mówisz o trasie? całe 6-7l, a turbosprężarkę ma taką, że wciąga wszystko, owady,liście, rośliny doniczkowe, małe zwierzątka i dzieci z latawcami

i nie kilkanaście minut, jak da się jechać to nie jest to kilkanaście minut, łatwo policzyć

Link to post
Share on other sites

Wsadzanie ogromnego turbo do małego silnika w pewnym sensie jest fajne, na niskich obrotach mamy małą moc, a kiedy turbo się wkręci to już leci... Ciekawe co by było gdybyśmy wsadzili GT6041 Garrett'a do mojego Audi :)

Link to post
Share on other sites

Jeśli nam zależy na osiągach to nie wsadzamy do 1,5L r4 jakiegoś ogromnego turbo, najczęściej modyfikuje się większe silniki i zwykle w bardzo dużych mocach wykorzystuje się układ Twin Turbo.

Link to post
Share on other sites

I po 50K do remontu generalnego a po 100K na złom. Żenada wręcz. I du*a z ekologi bo zezłomować i zutylizować trzeba. A W124 robiły po milion i im nic nie było. Poza tym co spalanie ma do ekologii, nic!

Edytowane przez MiK86
Link to post
Share on other sites

 

 

tylko nie wiem czy na standardowej mapie silnika i seryjnych wtryskach paliwa da to wzrost HP

 

Na standardowej mapie może spalić tłok albo w ogóle to nie będzie pracować.

 

Jak zobaczyłem to zwątpiłem, już wiem co Clarkson miał na myśli:

 

http://i16.photobucket.com/albums/b4/badazzcr/puppyboosa.jpg

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...