Skocz do zawartości

GWARANCJA [EN9800GT HB/HTDI/512M] GeForce 9800 GT Asus 512 MB TV - 3 raz wysłana do serwisu


Recommended Posts

GWARANCJA [EN9800GT HB/HTDI/512M] GeForce 9800 GT Asus 512 MB TV - 3 raz wysłana do serwisu

 

Witam 21 lipca 2011 w komputroniku zareklamowałem kartę graficzną o modelu podanym wyżej z powodu przegrzewania się. Karta została naprawiona został wymieniony cały układ chłodzenia , która była odebrana 22.08.2011. Wszystko było ok przez okres około 2 tygodni po czym karta zaczęła piszczeć z powodu nie kręcenia się wiatraczka który raz chodził raz nie. Bywało tak że było z nim dobrze przez jakieś 2 -3 godziny zwykłej pracy (bez obciążenia) po czym przestawał się kręcić. Testowałem to na 2 różnych komputerach i na każdym z nich karta nie chodziła tak jak powinna . Pracownik komputronik potwierdził to że karta jest nie sprawna , naprawdę miła obsługa jest w Toruniu : ) Do sedna karta została wysłana po raz drugi dnia o ile dobrze pamiętam dnia 21.09.2011 w uwagach było podkreślone że karta była testowana na dwóch komputerach oraz żeby Panowie serwisanci przeprowadzili dłuższe testy, jak się później okazało kompletnie to olali !!!. Karta wróciła do mnie nie naprawiona z takim przekazem

PRODUKT ZOSTAŁ PRZETESTOWANY W CENTRUM SERWISOWYM KANAŁU DYSTRYBUCYJNEGO W TRAKCIE TESTóW OPISANA USTERKA NIE WYSTĄPIŁA . Mówię dobra pożyjemy zobaczymy karta pochodziła 7 godzin i znowu wiatraczek się nie kręci , pojechałem do kuzyna u niego to samo. Po raz kolejny karta trafiła na serwis dnia 21.10.2011. Zobaczymy co teraz powiedzą .

Moje pytanie brzmi czy jeśli teraz po raz kolejny to oleją kompletnie i testowanie będzie wyglądało na zasadzie podłączenia karty i odpaleniu jej na 10 minut z wynikiem że wiatraczek się kręci a po dłuższym czasie jego funkcjonowania zaczyna się dziać z nim źle mam szanse ubiegać się o nową kartę graficzną mam swoją cierpliwość ale jeśli sprawa ma wyglądać w ten sposób poruszę wszystko co się da aby po raz kolejny nie wysyłać tej karty na serwis tylko zostanie to załatwione w inny sposób.

Proszę o odpowiedz

Link to post
Share on other sites

Skontaktuj się z Rzecznikiem Praw Konsumenta - udzieli ci porady za darmo i powie co masz robić....

To dobry pomysł, wtedy rzecznik wystosuje list, potem będzie ekspertyza przez serwis zewnętrzny ale nie koniecznie, po czym powinni CI wymienić na nowy, mi w komputroniku wymieniali zasilacz 2 razy...

Link to post
Share on other sites

Wszystko jest opisane wyżej

Karta po 1 reklamacji została naprawiona (wymieniono Układ chłodzenia) jednak po 2 tygodniach znowu było źle i została wysłana 2 raz

odesłali mi ją . Wysłałem ponownie 3 raz i czekam

Edytowane przez UciN25
Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Kartę otrzymałem naprawioną , już miałem nadzieje że będzie dobrze ale po tygodniu karta znowu nie chodzi tak jak powinna znowu ta sama usterka jutro idę do rzecznika może mi coś doradzi bo takie zwlekanie na wymianę na nową kartę lub zwrot gotówki z ich strony doprowadzi do tego , że skończy mi się gwarancja i zostanę na lodzie ;/

4 raz nie będę tego reklamował bo to nie ma sensu

Edytowane przez UciN25
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...