Skocz do zawartości

windows xp awaria, pomocy


Recommended Posts

witam

mam duzy problem

otoz wlaczam komputer i pokawia sie ekran z wyborem trybu awaryjnego

niewazne jakki tryb wybiore, wlacz sie pasek ladowania windows, po czym sie zawiesz, ekran robbi sie czarny a po kilkunastu sekundach bezczynnosci komputer sam sie restartuje i tak w kolko

co mam zrobic? nie chce formatowac dysku dopoki nie odzyskam cennych danych ktore zawiera

jest jakas mozliwosc reanimacji systemu?

potrzebuje szybkiej pomocy gdyz dane z dysku sa mi natychmiast potrzebne

pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc

Link to post
Share on other sites

jaka masz plyte glowna i dysk ? bo raz tak mialem ze trzeba bylo w biosie przestawic zeby sie botowal ( sata a nie pata ) i wlasnie podobnie mi wywalalo :)

plyta nforce3 pro higabyte i dysk sata

prosba do wszystkich co tu postowali , napiszcie jak dokladnie zronic to co radzicie bo jestem laikiem i nie wiem o czym mowicie

 

btw, oddzielnego dyski nie posiadam ale czy moge na innej partycji instalowac? musze ja formatowac do tego?

Link to post
Share on other sites

Jak chcesz zainstalować na innej partycji to musisz sformatować. A co do 2 dysków i skopiowania danych jest metoda: weź wykręć swój dysk i idź do kolegi i wepnij go do jego kompa odpal system z jego dysku i normalnie przenieś dane n inna partycje(tam gdzie nie masz systemu) i zabierz dysk do siebie a potem format ;)Według mnie to najlepsza metoda.

Link to post
Share on other sites

Jak chcesz zainstalować na innej partycji to musisz sformatować. A co do 2 dysków i skopiowania danych jest metoda: weź wykręć swój dysk i idź do kolegi i wepnij go do jego kompa odpal system z jego dysku i normalnie przenieś dane n inna partycje(tam gdzie nie masz systemu) i zabierz dysk do siebie a potem format ;)Według mnie to najlepsza metoda.

potrzebuje metody gdzie wszystko zrobie przy uzyciu wlasnego komputera