kubas246 135 Napisano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2011 Witam, chciałem się dowiedzieć czy nadal są takie problemy ze sklepem ram.net (bardzo długie czekanie na wysyłkę, problem z kontaktem, itp.) jak w tamtym roku. Pytam, bo chciałem wysłać płytę główną do nich na gwarancję jednak nie bardzo uśmiecha mi się potem czekać pół roku aż do mnie wróci. Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2011 (edytowane) Raczej dalej to samo, znajomy niedawno u nich coś kupował to musiał baaaardzo długo czekać zanim to co kupił dotarło do niego. Do tego problematyczny kontakt o ile można tu wogóle mówić o jakimś kontakcie Edytowane 31 Sierpnia 2011 przez rafal12322 Cytuj Link to post Share on other sites
voxcordi 294 Napisano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2011 Jeśli już tam niefortunnie tą MB kupiłeś to i tak nie masz wyjścia. Radzę jak najszybciej wysłać. Może się sklep opamiętał. Poza tym skończyły się wakacje/urlopy. Daj im szansę. Pozdrawiam. Cytuj Link to post Share on other sites
adivxv 2880 Napisano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2011 Jaką masz płytę gówna ? Jak Asusa napisz do speca z tej firmy na tym portalu. Reklamuj u producenta bez dystrybucji, też tak można. Cytuj Link to post Share on other sites
kubas246 135 Napisano 31 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2011 (edytowane) Mam płytę główną DFI P55-T3eH9, więc nie bardzo wiem gdzie napisać nawet. Edytowane 31 Sierpnia 2011 przez kubas246 Cytuj Link to post Share on other sites
mosiek 4 Napisano 1 Września 2011 Udostępnij Napisano 1 Września 2011 Nie wiem jak z reklamacjami, ale ja sprzęt zamówiony w niedzielę odebrałem we wtorek. Wprawdzie musiałem gonić do bankomatu, bo na miejscu nie mają terminala i wróciłem z kasą 2 minuty przed zamknięciem, ale sprzęt wydali i nie trzeba było robić zadymy. Cytuj Link to post Share on other sites
mutissj 2199 Napisano 1 Września 2011 Udostępnij Napisano 1 Września 2011 to jest właśnie zaleta tanich sklepów Cytuj Link to post Share on other sites
Devox 15 Napisano 1 Września 2011 Udostępnij Napisano 1 Września 2011 Ja jednak tego nie uznaje za zaletę Cytuj Link to post Share on other sites
kubas246 135 Napisano 1 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2011 Czyli zostaje mi tylko wysyłka do ram.net.pl? Cytuj Link to post Share on other sites
masterbialy 1 Napisano 6 Września 2011 Udostępnij Napisano 6 Września 2011 Ja dostałem dysk twardy po 3 dniach od zakupu Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 Czyli zdarzają się wyjątki Cytuj Link to post Share on other sites
Reddie 0 Napisano 9 Września 2011 Udostępnij Napisano 9 Września 2011 A moja karta graficzna "uległa zniszczeniu przy transporcie" po tygodniu od zamówienia, choć ponoć była na stanie w magazynie (tak naprawdę nie chcieli mi wysłać karty za cenę przy której ją kupiłem więc w ten sposób chcieli mnie wykiwać - wolałem znów czekać 2 tyg na zwrot pieniędzy niż jak to "konsultant" powiedział - "czekać aż towar stanieje do zapłaconej kwoty") Wysyłaj w ostateczności, a najlepiej po prostu poszukaj numeru do dystrybutora w Polsce/Twoim mieście i spróbuj się w nim dogadać - to najlepsza rada jaką mogłeś uzyskać tu na forum i w ogóle. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.