Skocz do zawartości

Monitor 23,8" ok. 1000zł do gier i multimediów


Recommended Posts

Witam, 

mam prośbę o pomoc w doborze monitora wg. moich potrzeb.

 

Chcę zakupić monitor 24" (bardziej 23,8" niż 24,5"), który podłączony będzie do laptopa Lenovo LOQ (gtx 4060), a w przyszłości nie wykluczam stacjonarki.

Warunek niezbędny jaki powinien posiadać monitor to regulowana wysokość. Dobrze by było gdyby miał 2x HDMI.

Monitor używany będzie głównie do gier (np. CS, Fifa, F1, itp.) oraz Netflix.

Planuję przeznaczyć na niego około 1000zł i biorę pod uwagę wyłącznie nowy sprzęt.

 

W temacie monitorów jestem zupełnie zielony więc proszę Was o pomoc.
Dzięki

Link to post
Share on other sites

Poszperałam trochę, poczytałem i znalazłem coś takiego:

AOC Gaming Q24GZU 1920x1080px 240Hz https://www.mediaexpert.pl/komputery-i-tablety/monitory-led/monitor-aoc-23-8-24g2zu-bk-2xhdmi-dp-4xusb-3-0-glosniki

AOC Gaming Q24G2A/BK 2560x1440px 165Hz https://www.mediaexpert.pl/komputery-i-tablety/monitory-led/monitor-aoc-gaming-q24g2a-bk-23-8-2560x1440px-165hz-ips-1-ms?gad_source=1

Co byście doradzili do moich potrzeb? Czy FullHD z 240Hz czy WQHD z 165Hz?
Czym w praktyce będą różniły się te matryce?

Gram amatorsko, hobbystycznie, raz na kilka dni (2 lub 3 godziny maks.). Poza tym (nie wspomniałem) że monitor będzie służył też do pracy biurowej (excele, tabelki, pdf'y) kilka dni w miesiącu po osiem godzin.

Z góry dziękuję za każdą sugestię.

Link to post
Share on other sites

WQHD 165Hz i nie 24" tylko 27". Jeśli wydaje Ci się, że to za duży monitor to jesteś w błędzie i jest znacznie wygodniejszy we wszystkich zastosowaniach, które wymieniłeś.

Nawet 32" 1440p to nie jest za dużo o ile masz miejsce żeby go postawić/zawiesić, sam się przesiadłem kilka miesięcy temu z 27" FHD na 32" WQHD i do grania, oglądania filmów/seriali jest jeszcze jeszcze lepiej niż przy 27".