Krymarys 1 Napisano 27 Lutego Udostępnij Napisano 27 Lutego Witam tak jak w tytule nie moge zainstalowac nvidia app poniewaz przy instalacji wyskakuje kod błędu: 0xE4000040 w szczegółach pisze : Aby kontynuować powinna być uruchomiona usługa harmonogramu zadan systemu windows.Uruchom tę usługę i spróbuj jeśli chodzi o usłuę od harmonogramu zadan to gdy chce ja uruchomic to automatycznie sie zatrzymuje i wyskakuje komunikat: Usługa harmonogramu zadan na komputer lokalny uruchomiła się a nastepnie zatrzymala niektore usługi zatrzymuja sie automatycznie jesli nie sa uzywane przez inne usługi lub programy prosze o pomoc 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Tomi29 248 Napisano 29 Lutego Udostępnij Napisano 29 Lutego Apropo NVIDIA app to po zainstalowaniu zastąpi automatycznie geforce experience czy najpierw trzeba odinstalować experience? @Krymarys Zainstalowałem bez problemu nvidia app (windows 11 home), żadnego błędu nie wywaliło, po zainstalowaniu geforce experience i panel nvidia zostały zastąpione Nvidia app. Spoko ta aplikacja, wszystko bardzo dokładnie widać, bez problemu co trzeba można znaleźć, wszystko bardziej przejrzyście wygląda. Lepiej wygląda nakładka mierząca fps itd... Polecam zainstalować. EDIT: Połączyło mi posty, pytanie zadane w moim poscie już nie aktualne Ciekawy jestem czy jak bym chciał odinstalować nvidia app wróci z powrotem panel nvidia. Ale raczej nie będę tego sprawdzał, nvidia app zostaje raczej u mnie. EDIT 2: Panel sterowania nvidia nadal jest 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Tomi29 248 Napisano 2 Marca Udostępnij Napisano 2 Marca (edytowane) Sorry, że post pod postem ale nie mogłem już edytować. @Krymarys nie wiem z jakiej strony pobierałeś, polecam ze strony nvidii Edytowane 2 Marca przez Tomi29 Cytuj Link to post Share on other sites
Krymarys 1 Napisano 6 Marca Autor Udostępnij Napisano 6 Marca Pobierałem ze oficjalnej strony nvidii i sadze ze problem tkwi w systemie lecz nie wiem jaki Cytuj Link to post Share on other sites
Tomi29 248 Napisano 9 Marca Udostępnij Napisano 9 Marca (edytowane) Napisz do supportu nvidii, może wyjaśnią problem i pomogą Edytowane 9 Marca przez Tomi29 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.