Mały Morus 0 Napisano 8 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2023 Cześć. 30 kwietnia 2023 roku kupiłem sobie kartę radeon rx 6600 od sapphire. Po 3,5 miesiąca poszła na reklamacje, gdzie zaznaczyłem że chcę zwrot pieniędzy, a sklep ją wysłał prosto do producenta za granicę w celu naprawy. Jeden problem karty został wzorowo naprawiony przez producenta, ale artefakty o których mówiłem nie zostały ruszone a doszły 2 nowe i karta lekko podupadła na wydajności. Złożyłem ponowną (drugą) reklamację i z tego co wiem za drugim razem muszą mi oddać gotówkę to znaczy producent. Za pierwszym razem karty nie było 2 miesiące i około tydzień w kompie bo była za granicą u producenta. Przy drugiej reklamacji gdzie zaznaczyłem że chcę zwrot pieniędzy, to ten proces będzie trwał szybciej? To nie jest żadna naprawa. Są jakieś określone terminy? Karta graficzna kupiona w naszym kraju w polskim sklepie, a co do sapphire to ma chyba serwis w hong kongu jak w internecie nie pisze bzdur. Cytuj Link to post Share on other sites
janek20 1289 Napisano 8 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2023 7 minut temu, Mały Morus napisał: Jeden problem karty został wzorowo naprawiony przez producenta jaki? Cytuj Link to post Share on other sites
Mały Morus 0 Napisano 8 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2023 (edytowane) 10 minut temu, janek20 napisał: jaki? Wysokie temperatury na hot spocie, a dokładnie po 120 stopni. Teraz nie widziałem więcej niż ponad 81. Edytowane 8 Listopada 2023 przez Mały Morus Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3746 Napisano 8 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2023 W zasadzie to chyba 3 naprawa to zwrot czy wymiana na nowy.Pod warunkiem że ci stempla stawiają na jakiś papier że była w serwisie i możesz te 3 naprawy udowodnić.Przynajmniej ja tak z media szrotem postępuje jak coś fikają. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Mały Morus 0 Napisano 8 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2023 45 minut temu, AudiAWX napisał: W zasadzie to chyba 3 naprawa to zwrot czy wymiana na nowy. Pod warunkiem że ci stempla stawiają na jakiś papier że była w serwisie i możesz te 3 naprawy udowodnić. Przynajmniej ja tak z media szrotem postępuje jak coś fikają. Poczytałem trochę, za pierwszym razem jak reklamujesz to oni mają `większe uprawnienia` a za drugim razem ty masz je większe. Cytuj Link to post Share on other sites
Rebelmind 3705 Napisano 9 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2023 Usterkę próbowałeś zgłosić z tytułu gwarancji czy rękojmi? Cytuj Link to post Share on other sites
Mały Morus 0 Napisano 9 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2023 1 godzinę temu, Rebelmind napisał: Usterkę próbowałeś zgłosić z tytułu gwarancji czy rękojmi? Za pierwszym razem zgłaszałem z tytułu rękojmi i drugi raz też. Kurier jutro ma przyjechać po kartę. Cytuj Link to post Share on other sites
Rebelmind 3705 Napisano 9 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2023 Nie jestem jurystą, ALE jeśli przy pierwszej usterce zażądałeś zwrotu z tytułu rękojmi to sklep MÓGŁ ci zaproponować naprawę (nieważne czyimi rękami) a ty NIE MUSIAŁEŚ się zgodzić. Wtedy powinieneś uzyskać kasę od razu. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.