Skocz do zawartości

Czy laptop nadaję się do gier typu fps?


Recommended Posts

Witam piszę wątek gdyż jestem kompletnie zielony w kwestii laptopów, i też jakoś źle nastawiony do nich ,sam nie do końca wiem z czego to wynika.

Chodzi oczywiście o laptop gamingowy. 

Od małego używałem najzwyklejszego pc-ta ,niestety sytuacja życiowa prawdopodobnie zmusi mnie do zakupu laptopa o ile się jako tako przekonam do niego.

Pierwsza rzecz jaka mnie odrzuca od laptopów to wygoda która w mym mniemaniu nie ma podjazdu do klawiatury i oddzielnego ekranu(dziwne uczucie),tym bardziej grając w gry typu fps gdzie liczy się szybkość ,precyzja.

2 kwestia która mnie nurtuje czy laptop jest w stanie pociągnąć grę na odpowiednim poziomie (ilość klatkę, oraz ustawienia graficzne przynajmniej średnie)

Zdaję sobie sprawę że to zależy od laptopa oraz gry którą ma on pociągnąć, ale od małego wmówiłem sobie że jaki by "świetny " ten laptop nie był to poprostu nie dorówna zwykłemu pc-towi,i że laptopy nie są stworzone do gier.

Moje wyobrażenie wygląda tak że kupi się owego laptopa i gry będą się poprostu "slajdować" na nim,chciałbym osiągnąć przynajmniej z 90 fps(grą poniżej)

Dlatego chciałbym żeby ktoś ewentualnie rozwiał Moje wątpliwości.

Jeśli bym się zdecydował jednak kupic to nie chciałbym przekroczyć 6 tysięcy.

Główną grą którą miałby on pociągnąć jest "Rust" ,a wiadomo że do tego potrzeba dużo ramu i niezgorszy procesor. 

Z góry dziękuję za wszelkie komentarze i porady.

Link to post
Share on other sites
6 minut temu, wrobel_krk napisał:

Czy laptop się nadaje do gier FPS - tak

Czy laptop za 6000zl będzie wydajny jak pc - tak ale pewnie coś jak pc za 3000zl

Jakim pc masz te 90+ FPS?

Czyli morał jest taki,że laptopy nawet te "gamingowe" to imitacja niedoścignionego dla nich pc-ta, nie warte uwagi i pieniędzy. 

Link to post
Share on other sites