maro0724 137 Napisano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2011 Witam. Chciałem się dowiedzieć czy mogę nadal wymienić płytę z wadliwymi złączami SATA 3, bo była wcześniej taka akcja ale uciekło mi to....czy mogę nadal żądać wymiany w sklepie czy już nie ma szans na nową rewizję....?!? Chodzi o płytę Asus P8P67 PRO. Pozdrawiam. Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2011 Intel zakończył akcję wymian w ostatnim dniu czerwca. Na dzień dzisiejszy jeśli usterka faktycznie występuje - serwis dokona naprawy. Jeśli problemu z kontrolerem nie ma, nawet jeśli chipset jest w rewizji B2, płyta wróci w obecnej postaci. Cytuj Link to post Share on other sites
maro0724 137 Napisano 7 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2011 Intel zakończył akcję wymian w ostatnim dniu czerwca. Na dzień dzisiejszy jeśli usterka faktycznie występuje - serwis dokona naprawy. Jeśli problemu z kontrolerem nie ma, nawet jeśli chipset jest w rewizji B2, płyta wróci w obecnej postaci. Aha -.-...i drugie pytanie odrazu czy jeśli zrobię update biosu to stracę gwarancję?!? bo wyczytałem ze jak zrobię update to problem zniknie czy to prawda?!? Cytuj Link to post Share on other sites
Hubertxv 8 Napisano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2011 Nie wiem czy zniknie ale po updacie gwara się nie rozpłynie Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2011 Update biosu nie powoduje żadnych konsekwencji związanych z gwarancją . Cytuj Link to post Share on other sites
maro0724 137 Napisano 7 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2011 Update biosu nie powoduje żadnych konsekwencji związanych z gwarancją . a usterka zostanie rozwiazana czy nie?!? Cytuj Link to post Share on other sites
mutissj 2199 Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 tak naprawią Ci płytkę i nic więcej, trzeba było nie spać to byś miał B3 Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 a usterka zostanie rozwiazana czy nie?!? O jakiej usterce teraz mówisz? Cytuj Link to post Share on other sites
maro0724 137 Napisano 25 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 (edytowane) usterce kontolera dyskow SATA II. Bład produkcyjny. Dałem miech temu do serwisu i czekaja na nowa plyte bo sa problemy z wymiana podobno, asus nie ma czesci wymiennych ani tych plyt tak mi w serwisie powiedzieli :// , czy to prawda?!? Edytowane 25 Lutego 2012 przez maro0724 Cytuj Link to post Share on other sites
skystar 3 Napisano 1 Marca 2012 Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 Z tego co czytam to jak nie stwierdzą problemu (mimo że ty go masz) odeślą Ci płytę "zepsutą" LOL Cytuj Link to post Share on other sites
maro0724 137 Napisano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 nie odesla bo nie maja juz tych plyt na stanie....nawet z B3 xD bo dzwonili z serwisu do mnie i mam sobie inna wybrac. Wybralem http://www.gigabyte.pl/products/page/mb/ga-z68xp-ud5rev_10/advantage/' T/C Cytuj Link to post Share on other sites
aleksander12 65 Napisano 4 Marca 2012 Udostępnij Napisano 4 Marca 2012 maro gdzie kupiłeś płyta jaki sklep?? internetowy?? Cytuj Link to post Share on other sites
maro0724 137 Napisano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2012 maro gdzie kupiłeś płyta jaki sklep?? internetowy?? nie kupiłem tylko wymieniłem w sklepie gdzie kompa kupowałem bo miałem gwarancję jeszcze. 3 lata wsumie na płytę. Cytuj Link to post Share on other sites
aleksander12 65 Napisano 4 Marca 2012 Udostępnij Napisano 4 Marca 2012 Aha ja kupiłem płyte w agito i jest popsuta choc była naprawiana i tak jej już nie użytkuje od grudnia bo jeździ po serwisach . Firma Gigabyte odrazu wymieniała mi popsute płyty a Asusu nie Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.