drVanSteiner 12589 Napisano 22 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2023 Nic się w tym zakresie nie zmieniło.https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pytania-odpowiedzi/reklamacje/#faq202e//Natomiast wszystko co zostało kupione po 01.01.2023 i się popsuło już nie podlega rękojmi, a niezgodności z umową.Zasady właściwie takie same jak dla rękojmihttps://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/niezgodnosc/ 1 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Arnold 925 Napisano 23 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2023 Dlatego od około 10 lat plus/minus jak reklamuję sprzet elektroniczny gdziekolwiek, duży market, lokalny sklep to tylko jako Rekojmia czy jakby to tam nie nazwać bo wtedy sprzedawca musi z tego jakoś wybrnąć, a jak się spóźni jeden dzień i zaznaczyłem zwrot pieniędzy czy odstąpiuenie od umowy i zwrot to zwraca nawet jak go bardzo boli. Komputronik jest trochę dziwny bo też miałem kiedys u nich jazdy z grafiką Gigabyte i mimo spoznienia z odpowiedzią powyżej 14 dni nie chcieli oddac kasy to juz do sądu żal ich ściskał, a i tak wiedziałem, że bym wygrał bo wada była fabryczna, cefki i nawet pół głuchy kolega to słyszał, nie obrażając kolegi bo to nie jego wina. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
NTspike 0 Napisano 2 Marca 2023 Udostępnij Napisano 2 Marca 2023 Mam taki sam problem z tym samym modelem karty, tylko w moim przypadku wziąłem fakturę na firmę (jednoosobowa działalność gospodarcza). Mimo, że w ich regulaminie i w KC, jest zapis że łapie się na rękojmie, Komputronik idzie w zaparte, że rękojmia mi nie przysługuje. Zastanawiam się co zrobić z tym faktem i prawdopodobnie czeka mnie wizyta u prawnika. Cytuj Link to post Share on other sites
raiders 2736 Napisano 2 Marca 2023 Udostępnij Napisano 2 Marca 2023 Mam taki sam problem z tym samym modelem karty, tylko w moim przypadku wziąłem fakturę na firmę (jednoosobowa działalność gospodarcza). Mimo, że w ich regulaminie i w KC, jest zapis że łapie się na rękojmie, Komputronik idzie w zaparte, że rękojmia mi nie przysługuje. Zastanawiam się co zrobić z tym faktem i prawdopodobnie czeka mnie wizyta u prawnika. https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/00310 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Asaqq 7 Napisano 6 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2023 To teraz update w mojej sprawie. Wysłałem im 3 marca (piątek) maila z zapytaniem co się dzieje z moją kartą bo już praktycznie miesiąc jej nie mam i cisza. Dzisiaj dostałem odpowiedź że serwis Gigabyte odesłał im kartę z informacją że oni ponownie (to druga reklamacja) żadnej usterki nie wykryli. Przetestowali więc kartę w swoim serwisie i usterka wystąpiła Nie mają tej karty ani nie są w stanie jej zamówić więc nie pozostaje im nic innego jak uznać reklamację i zwrócić pieniądze. Aż mi ulżyło bo podejrzewam że gdyby i oni nic nie wykryli karta znów by do mnie wróciła, na szczęście tam też się wysypała. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
adivxv 2880 Napisano 6 Marca 2023 Udostępnij Napisano 6 Marca 2023 Miałem takie same cyrki ale z kartą Asusa 3x pseudo mi naprawiali, aż w końcu Xkum zwrócił kasę. Ja się zastanawiam czy to nie jest ten sam serwis, który praktykuje te niegodziwe praktyki wobec konsumenta. Cytuj Link to post Share on other sites
mrk303 1 Napisano 7 Marca 2023 Udostępnij Napisano 7 Marca 2023 (edytowane) Prawnicy, adwokaci, prokuratorzy, ziobro... Na co to komu, jak niemal w każdym mieście macie rzecznika praw konsumenta, który za darmo złoży odpowiednie pismo do sklepu w waszej sprawie. Rzecznik zajmuje się korespondencjom do momentu, aż sprawa nie trafi do sądu. Mało tego większość regulaminów sklepu jest nielegalna, jak np. zapisy typu, że sklep nie wyraża zgody na pozasądowe rozwiązywaniu sporu (czyli w tym przypadku taki rzecznik). Mówię to z własnego doświadczenia Edytowane 7 Marca 2023 przez mrk303 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.