Skocz do zawartości

Problem z reklamacją w Komputronik.


Recommended Posts

Nic się w tym zakresie nie zmieniło.

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pytania-odpowiedzi/reklamacje/#faq202eca79113356d3bf24d2d292501e82a00.jpg

e//
Natomiast wszystko co zostało kupione po 01.01.2023 i się popsuło już nie podlega rękojmi, a niezgodności z umową.
Zasady właściwie takie same jak dla rękojmi
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/niezgodnosc/

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Dlatego od około 10 lat plus/minus jak reklamuję sprzet elektroniczny gdziekolwiek, duży market, lokalny sklep to tylko jako Rekojmia czy jakby to tam nie nazwać bo wtedy sprzedawca musi z tego jakoś wybrnąć, a jak się spóźni jeden dzień i zaznaczyłem zwrot pieniędzy czy odstąpiuenie od umowy i zwrot to zwraca nawet jak go bardzo boli. Komputronik jest trochę dziwny bo też miałem kiedys u nich jazdy z grafiką Gigabyte i mimo spoznienia z odpowiedzią powyżej 14 dni nie chcieli oddac kasy to juz do sądu żal ich ściskał, a i tak wiedziałem, że bym wygrał bo wada była fabryczna, cefki i nawet pół głuchy kolega to słyszał, nie obrażając kolegi bo to nie jego wina.

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Mam taki sam problem z tym samym modelem karty, tylko w moim przypadku wziąłem fakturę na firmę (jednoosobowa działalność gospodarcza). Mimo, że w ich regulaminie i w KC, jest zapis że łapie się na rękojmie, Komputronik idzie w zaparte, że rękojmia mi nie przysługuje.
 

Zastanawiam się co zrobić z tym faktem i prawdopodobnie czeka mnie wizyta u prawnika. 

Link to post
Share on other sites
Mam taki sam problem z tym samym modelem karty, tylko w moim przypadku wziąłem fakturę na firmę (jednoosobowa działalność gospodarcza). Mimo, że w ich regulaminie i w KC, jest zapis że łapie się na rękojmie, Komputronik idzie w zaparte, że rękojmia mi nie przysługuje.
 
Zastanawiam się co zrobić z tym faktem i prawdopodobnie czeka mnie wizyta u prawnika. 
https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/00310

  • Dzięki 1
Link to post
Share on other sites

To teraz update w mojej sprawie.

 

Wysłałem im 3 marca (piątek) maila z zapytaniem co się dzieje z moją kartą bo już praktycznie miesiąc jej nie mam i cisza. Dzisiaj dostałem odpowiedź że serwis Gigabyte odesłał im kartę z informacją że oni ponownie (to druga reklamacja) żadnej usterki nie wykryli.

Przetestowali więc kartę w swoim serwisie i usterka wystąpiła :banan:

Nie mają tej karty ani nie są w stanie jej zamówić więc nie pozostaje im nic innego jak uznać reklamację i zwrócić pieniądze. 

 

Aż mi ulżyło bo podejrzewam że gdyby i oni nic nie wykryli karta znów by do mnie wróciła, na szczęście tam też się wysypała. 

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites

Miałem takie same cyrki ale z kartą Asusa 3x pseudo mi naprawiali, aż w końcu Xkum zwrócił kasę. Ja się zastanawiam  czy to nie jest ten sam serwis, który praktykuje te niegodziwe praktyki wobec konsumenta.

Link to post
Share on other sites

Prawnicy, adwokaci, prokuratorzy, ziobro... Na co to komu, jak niemal w każdym mieście macie rzecznika praw konsumenta, który za darmo złoży odpowiednie pismo do sklepu w waszej sprawie. Rzecznik zajmuje się korespondencjom do momentu, aż sprawa nie trafi do sądu. Mało tego większość regulaminów sklepu jest nielegalna, jak np. zapisy typu, że sklep nie wyraża zgody na pozasądowe rozwiązywaniu sporu (czyli w tym przypadku taki rzecznik). Mówię to z własnego doświadczenia ;) 

Edytowane przez mrk303
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...