Skocz do zawartości

pomoc w wyborze telefonu 2000-3500


Recommended Posts

Cześć, jestem w trakcie poszukiwania nowego telefonu. Przez chwilę byłem użytkownikiem S22 ale miałem ogromny problem z przycięciami animacji, bateria też nie powalała. 

Zastanawiam się nad telefonami w trzech grupach cenowych, dlatego, że moje wymagania są dosyć określone i nie wiem czy koniecznie flagowe:

- dobra bateria z dobrym ładowaniem, bardzo dobry wyświetlacz (odświeżanie minimum 120hz) i bardzo wysoka wydajność ogólna urządzenia.  Nie zależy mi na super jakościowych zdjęciach - wystarczy podstawowy dobry aparat. Nie potrzebuję ładowania zwrotnego i indukcji. Nie jest konieczny certyfikat ale fajnie gdyby telefon nie rozkrykał sie po małym deszczyku.

Na co dzień przeglądam strony, bardzo szybko przeskakuje między aplikacjami i stronami, oglądam filmy - nie gram w gry i nie jestem fotografem - zależy mi żeby nie było żadnych przycięć animacji i aby całość działała płynnie. Z tych wszystkich powodów zastanawiam się czy dołożenie do grupy superśredniaków/flagowców ma sens. Zależy mi aby telefon miał minimum 2 lata wsparcia zabezpieczeń i aktualizacji.

Zwracam się do Was z prośbą o podpowiedź który z poniższych telefonów będzie najlepszy w swoich kategoriach cenowych (oddzielone pustym wierszem), z uwzględnieniem tego do czego potrzebuję telefonu.  Najbardziej zastanawiam się nad realme GT2 lub GT2 pro lub Xiaomi 12 - nigdy nie miałem telefonów realme więc niestety nie wiem jak działa ich soft, xiaomi miałem kiedyś i miałem problem z dotykiem stąd jestem trochę zrażony. 

 

  Cena Bateria Ładowanie Wyświetlacz RAM Procesor
Poco F4 GT 2699/2796,20 4700 120W AMOLED 120HZ 8/12
Qualcomm Snapdragon 8 gen 1
realme GT2 Pro 2799/3375 5000 65W AMOLED 120HZ 8/12
Qualcomm Snapdragon 8 gen 1
Mi 12 2799 4500 67W AMOLED 120HZ 8
Qualcomm Snapdragon 8 gen 1
             
Mi 12T 2499 5000 120W AMOLED 120HZ 8
MediaTek Dimensity 8100 Ultra
realme GT Neo 3 2499 4500 150W AMOLED 120HZ 12