Skocz do zawartości

Drugi monitor - praca i gry


Recommended Posts

Hej,

Reklama

 

Od lutego zaczynam pracę zdalną i potrzebuje kupić drugi monitor. Do tej pory w biurze pracowałem na dwóch i już  się tak przyzwyczaiłem.

 

Aktualnie posiadam już jakiś stary monitor 24 calowy fhd. I używałbym go głównie do tego aby w tle odpalony był na nim jakiś mail, lub arkusze.

 

 

Nowy natomiast służyłby jako główny focus. Pracowałbym na nim na silniku unrel engine i czasami na unity. Po pracy służyłby do grania (ale nic hardkorowego/ e sportowego raczej for fun)

 

Aktualnie jestem przed upgradem sprzętu i siedzę na gtx 1060 msi gaming 6gb i jeszcze przez parę miesięcy będę na nim pracował.

 

 

 

Zrobiłem lekki reaserch i zastanawiam się nad tymi:

Używany dell za 1200 zl

Gigabyte G24f

iiyama G-Master GB2570HSU

LG 24" UltraGear 24GN650-B

AOC 24G2SPU

Samsung odyssey G4

 

 

Nie znam się zbytnio na monitorach,  dlatego liczę na Wasze rady. Być może wybrałem beznadziejne propozycje. Nie zależy mi na esportowym feelingu, a raczej na wygodzie. Mój budżet to do 1200 zł 

 

Wiem tylko tyle że nie warto brać 27 cali do FHD a na ten moment moja karta nie uciągnie WQHD

 

Karte planuje zmienić dopiero gdzieś za rok.

Dzięki:)

 

Edytowane przez Badmouse
Link to post
Share on other sites

Do pracy o wiele bardziej opłaca się brać monitory z większą rozdzielczością ze względu na większą przestrzeń roboczą. To, że twoja karta graficzna może nie uciągnąć gier w wyższej rozdzielczości nie oznacza, że nie możesz grać w niższej. Rozdzielczość WQHD do 1200zł traktowałbym jako optymalną rozdzielczość. 

https://www.neonet.pl/monitory/xiaomi-mi-34-xmmntwq34-curved.html?tduid=65e49b48b53295e9e3e9e7bb2413c121&affId=2381265&utm_source=tradedoubler&utm_medium=afiliacja


Zobacz sobie ten monitor, jak ci się uda go kupić to będziesz zadowolony.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji