Deementor 5 Napisano 27 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2022 Witam, Posiadam konsolę Xbox one s, ostatnio pojawił się problem, wifi. Po podłączeniu przez przewód ethernet wszystko śmiga aż miło. Niestety wifi nie łączy się poprawnie z jakiegoś powodu. Próbowałem już wykonać reset do ustawień fabrycznych, próbować połączyć się z innymi sieciami. Nic nie pomogło. Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13139 Napisano 27 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2022 A jak przykładowo telefon ustawisz jako router, to też nie łączy? Cytuj Link to post Share on other sites
edjazoli25 3 Napisano 27 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2022 To nic nie ma wspólnego z konsola, pytania dwa. Czy po sprawdzeniu połączenia masz wszystko na zielono w konsoli? którego pasma używasz 2.4 czy 5 GHz? Pozdrawiam @edjazoli25 https://xbox-vibes.com Cytuj Link to post Share on other sites
Deementor 5 Napisano 28 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2022 (edytowane) Zgadza się, robiłem punkt dostępu na telefonie i również nie chciał się połączyć. Jeżeli ma to znaczenie próbowałem na androidzie jak i iPhone. Z hasłem i bez hasła. Spróbuję zaraz się jeszcze raz połączyć i napisać jaki dokładnie komunikat wyskakuje. Czy po sprawdzeniu połączenia masz wszystko na zielono w konsoli? którego pasma używasz 2.4 czy 5 GHz? Próbowałem na 2.4 jak i 5 GHz. Zaraz sprawdzę jeszcze raz. Jeszcze raz dziękuję za próbę pomocy. Edit: dzisiaj spróbowałem na telefonie odpalić 5 GHz i 2.4. na 5ghz wszystko działa na 2.4 problem występuje. Po usunięciu hasła wyskakuje taki komunikat: Edytowane 28 Grudnia 2022 przez Deementor Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.