Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam. Zakupiłem wczoraj głośniki Logitech Z506. Są to głośniki 5.1. Podłączyłem do mojej zintegrowanej karty dźwiękowej, która ma 3 wyjścia, zielony minijack wpiąłem do zielonego portu, a czarną i pomarańczową końcówkę do różowego od mikrofonu i do niebieskiego i wszystkie głośniki działają ale mam jeden problem - otóż gdy reguluję głośność z klawiatury to wszystko jest ok ale jak przekręcam pokrętłem regulacji głośności to głośniki zaczynają strzelać. Dodam, że głośność dźwięku jest ustawiona tylko do połowy. Czytałem gdzieś, że problem może tkwić w uziemieniu ale ja w tym jestem zielony i nawet nie wiem co to jest ? Podpiąłem głośniki do listwy do gniazdka z bolcem - strzelają, w gniazdku bez bolca jest to samo. Nawet próbowałem podpinać do dwóch innych kontaktów i też słychać strzały i trzaski. Niestety nie mam jak sprawdzić czy to wina integry bo nie mam w domu innego sprzętu do podpięcia głośników :/ ale jak miałem inne głośniki z tym, że 2.1 to nic nie strzelało. Wtyczka głośników nie ma wejścia na bolec,to zwykła, prosta wtyczka. Mam wołać elektryka ? Ktoś może miał podobny problem ? Proszę o pomoc :( Z góry dzięki :)

 

P.S. Gdy wpinałem minijack od głośników do wyjścia minijack w obudowie to słyszałem dziwny elektro-metaliczny dźwięk, co ciekawe kabelek minijack lekko mnie kopnął, bardzo lekko ale czułem to.

 

Moja płyta to ASUS P7-H55M a kodek to realtek 887

 

i co to jest to uziemienie ?

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor