Skocz do zawartości

Komputer za 10~k głównie pod gierki


Recommended Posts

Witam drodzy forumowicze.

 

Naszło mnie na wymianę sprzętu z podpisu, jednak od momentu jego zakupu - zupełnie nie siedziałem w sferze podzespołowej, więc mam niewielkie pojęcie na temat obecnych trendów, premier i tak dalej.

 

Chciałbym Peceta pod gierki, wszelakiej maści, obecnie użytkuję 31 calowy monitor 2k 144hz, chciałbym zamykać klatkaż grając np w nowego CoD-a i temu podobne.

 

Jestem otwarty na wszelkie sugestie, jednak wydaje mi się, że moim jedynym "warunkiem" byłby procek Ryzen - ze względu na to, iż nie potrafię bawić się w kręcenie podzespołów, a jedyne co zrobiłem do tej pory, to undervolting karty graficznej, także jestem zielony i nie pchałbym się w to.

 

Budżet? W zależności od zestawu, jak fajny okaże się za 8k = chętnie, jak jednak okaże się, że jakaś rakieta będzie w kosztach 11k - też raczej dołożę, budżet jest dość płynny, kwestia użyteczności i uzyskania jak najlepszego value - cena = wydajność. 

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Link to post
Share on other sites
  • 4 tygodnie później...

Hej, bumpuję temat, ponieważ coraz bardziej i śmielej nastawiam się na wymianę sprzętu.

 

Zmieniłem trochę zdanie, uważam, że można by było i pobawić się z intelem, lecz czy uważacie, że obecnie to dobry czas na zakup sprzętu?
Budżet to 10K powiedzmy, od zera , kompa z podpisu zgonię myślę za 4000 (może), to trochę się wróci. 

 

Jedynie to, że jestem zielony na temat kręcenia...

Link to post
Share on other sites
47 minut temu, pitrek46 napisał:

Hej, bumpuję temat, ponieważ coraz bardziej i śmielej nastawiam się na wymianę sprzętu.

 

Zmieniłem trochę zdanie, uważam, że można by było i pobawić się z intelem, lecz czy uważacie, że obecnie to dobry czas na zakup sprzętu?
Budżet to 10K powiedzmy, od zera , kompa z podpisu zgonię myślę za 4000 (może), to trochę się wróci. 

 

Jedynie to, że jestem zielony na temat kręcenia...