Skocz do zawartości

Recommended Posts

Hej :)
Od dłuższego czasu używam laptopa, bo żyłem trochę w rozjazdach, wiec innej opcji nie było, ale oszczędziłem trochę kasy i chciałbym w końcu złożyć swoją wymarzoną stacje z rtx 4090 na pokładzie do grania w 4k. Budżet około 20 tys. Niestety nie znam się jakoś super na podzespołach, a wiem że różne marki mają różne opinie i nie bez powodu a tutaj można spotkać ludzi dla których ten temat to codzienność stąd moje pytanie. Jakie części najlepiej dobrać w tej cenie? Lepiej postawić na custom loopa czy AiO? Przykładowy zestaw który bym widział to mniej więcej cos w tym rodzaju, ale tak jak mówię jestem laikiem w tym temacie więc wszelkie sugestie i porady co zmienić i dlaczego bardzo chętnie widziane.
 

Lian li o11 dynamic evo ARGB black

Rtx 4090

Intel Core i9-12900K 3.2GHz / TURBO 5.3GHz

MSI MEG CoreLiquid S360

be quiet! Straight Power 11 1200W

Asus ROG STRIX Z690-F GAMING WIFI

G.Skill Trident Z RGB DDR5 32GB 6400MHz CL32

2x SSD Samsung 980 1 TB M.2 2280 PCI-E x4 Gen3 NVMe

 

Coś zmienić/dołożyć? Z góry dzięki za wszelką pomoc

Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, DrPhreak napisał:

Jakie części najlepiej dobrać w tej cenie? Lepiej postawić na custom loopa czy AiO?

AiO raczej jest w zupełności wystarczające

 

Pod i9 oraz 4090 trzeba zadbać o przewiewną obudowę i to mocno, bo to będzie pożerać spore ilości prądu co będzie generować sporo ciepła. 

 

Pchając się w DDR5, poczekałbym na Raptor Lake. Kiedy planujesz to kupować? 

Pod RTX 4090 szukałbym już PSU w nowym standardzie żeby nie bawić się w adaptery. 

 

 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

No jeśli marzeń to na pewno już na start cpu na 13900k, nie koniecznie 4090 na 4090 Ti, jesli gpu od Asusa i mobo  może super by się zgrało chłodzenie asus ROG Ryujin II 360,Mobo może Z790 i jak kolega napisał Psu i obudowa do poprawki.

Edytowane przez Han44
Link to post
Share on other sites