Skocz do zawartości

Soundbar do ok 1800 zł


Recommended Posts

Witam wszystkich,

 

 Poszukuję soundbara do podanej ceny.  Będzie podpięty do telewizora LG CX i służył do gier (Pc, xbox series x), a także filmów głównie z netflixa. Zależy mi by obsługiwał dolby digital (podobno LG CX nie obsługuje standardu dolby digital plus, ale nie znam się na tym za bardzo więc może się mylę) i dolby atmos. Pytam ponieważ na każdej stronie rankingowej polecane jest co innego, więc wybór jest dla mnie trudny (a nie ciężko się domyślić, że polecają to co akurat zalega na magazynie). Fajnie by posiadał bluetooth do otwarzania muzyki z smartfona i jak najlepszy dźwięk przestrzenny. Jeżeli szczególnie warto trochę dopłacić do któregoś modelu to proszę napisać. Z góry bardzo dziękuję za pomoc  

Link to post
Share on other sites

Podaj pełną nazwę tego Tv, jeśli masz 48 cali to obsługuje takie audio 

  • Moc dźwięku
    40W (WF:20W, 10W na kanał)
    Kanały
    2.2 ch
  • Dolby ATMOS
    Tak
    Surround
    Dolby Atmos
  • Audio Codec
    AC4, AC3 (Dolby Digital), EAC3, HE-AAC, AAC, MP2, MP3, PCM, WMA, apt-X
Link to post
Share on other sites

LG 55CX3LA 55

Z tych soundbarów co sam znalazłem to te wydają się godne zakupu:

 -Sony HT-G700\

 -Samsung HW-Q700B

 - JBL Bar 5.1 Surround (na stronie amazonu jest promocja za 1852 zł) 

 

Jeżeli soundbar nie będzie od LG to czy będą działać wszystkie dostępne w nim technologie? 

JBL jednak odpada, brak dolby atmos 

Edytowane przez mati4176
Link to post
Share on other sites

Ja 3 tygodnie temu kupiłem SONY HT-G700 - mogę go spokojnie polecić, daje radę w pomieszczeniu około 20m2.

 

Posiada kilka trybów działania np. muzyka/film. Oglądanie filmów to czysta przyjemność. Posiada wsparcie dla wymienionych przez Ciebie technologii. Dodatkowo ciekawą opcją jest tryb nocny - podkręcana są dialogi a dźwięki trochę stłumione, co jest istotne jeśli ktoś mieszka w tzw. bloku.

Link to post
Share on other sites