WPRD700 230 Napisano 16 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2022 Czołem, Mam problem z Disney+ oraz z błędem 42 na komputerze: To jest zrzut z aplikacji, bo myślałem, że coś z przeglądarkami mi się dzieje (próbowałem wyczyścić cache i dane przeglądarek, ale nic z tego). Wykluczyłem blokowanie przez antywirusa i firewall. Natomiast na telefonie połączonym przez Wifi mogę normalnie oglądać. Ma ktoś jakiś pomysł co jeszcze mogę zrobić? Cytuj Link to post Share on other sites
polish95 80 Napisano 16 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2022 Masz manualnie ustawiony DNS czy z automatu? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
WPRD700 230 Napisano 16 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2022 Przy DNS nic nie zmieniałem. Cytuj Link to post Share on other sites
polish95 80 Napisano 16 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2022 Internet masz po kablu podpięty do kompa? Spróbuj np, zrobić tethering z telefonu na kompa po USB i zobacz czy też będzie ten sam błąd. Cytuj Link to post Share on other sites
WPRD700 230 Napisano 16 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2022 Chyba było coś z tymi DNSami, kumpel zainstalował NextDNS, ustawił jakieś filtry i po restarcie komputera zaczęło działać. xd Dzięki za pomoc 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Arnold 925 Napisano 17 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2022 11 godzin temu, WPRD700 napisał: Chyba było coś z tymi DNSami, kumpel zainstalował NextDNS, ustawił jakieś filtry i po restarcie komputera zaczęło działać. xd Dzięki za pomoc Mi działa bez takich kombinacji, ale powodzenia. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.