Kapitan Jawor 413 Napisano 13 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2022 Witam. Pacjentem jest Myphone Halo C, który co pewien czas, sam wysyła SMS-y (o dziwo na numer stacjonarny. A dokładniej - do administracji osiedla). Sytuacja po raz pierwszy, miała miejsce 12 lub 13 maja (wracaliśmy wtedy z Krynicy Zdroju i w pewnej chwili, matka odebrała telefon z informacją, że Myphone, ciągle wysyła do nich SMS-a. [zżarło wtedy z karty 50 zeta z hakiem]). Dziś tj. 13.08, okazało się, że fon, znów wysłał kilka sms -ów pod ten sam numer. Pytanie za milion - jak to ugryźć? Iść do salonu Orange? Iść do Selgros-a (tam został zakupiony)? Bo o żadnym wirusie nie może być mowy, bo majfon nie ma żadnej przeglądarki (no - chyba, że nie potrafię jej znaleźć [wg specjalizacji, obsługuje sieć... 2G]). Link to post Share on other sites
BlackCoffe 14044 Napisano 14 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2022 Zrób mu reset do ustawień fabrycznych i zobacz czy nadal będzie wysyłał te SMSy. Jeżeli tak to reklamuj go w Selgrosie. Do Orange też warto iść by zmienić twojej mamie taryfę na bardziej korzystną. Link to post Share on other sites
Kapitan Jawor 413 Napisano 14 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2022 Dzięki za odpowiedź. Zapomniałem napisać, że robiłem mu reset do fabrycznych, gdy wracaliśmy z Krynicy. Link to post Share on other sites
BlackCoffe 14044 Napisano 14 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2022 No to ja bym go oddała na gwarancję. I właśnie poszła do Orange by zmienić taryfę na taką z pakietem smsów i minut. 1 Link to post Share on other sites
Kapitan Jawor 413 Napisano 14 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2022 Najgłupsze jest w sumie to, że byłem wczoraj dosłownie kilka metrów od salonu Orange, ale nie moglem podejść, bo tel jest zatejestrowany na ojca i raczej na bank, nie pomogliby mi Link to post Share on other sites
BlackCoffe 14044 Napisano 14 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2022 No to teraz pójdziesz we wtorek Ale najpierw załatw sprawę z telefonem Link to post Share on other sites
Tiamina 781 Napisano 14 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2022 Kup mamie starter i doładowuj cyklicznie pakiet jaki chcesz.Problem będziesz miał z głowy z naliczaniem kosztów oraz od strony oszustów,naciągaczy bo tam nie ma z czego ci zeżreć kasę.Przy abonamencie nie jesteś w żaden sposób zabezpieczony a jak stracisz więcej pieniędzy to przejrzysz na oczy. 1 Link to post Share on other sites
Kapitan Jawor 413 Napisano 14 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2022 To jest właśnie telefon na kartę, tylko zapomniałem o tym wspomnieć. Także mega wielkie sorry (nie wykluczam, że ta informacja jest dość istotna) Link to post Share on other sites
BlackCoffe 14044 Napisano 14 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2022 Problem jest w oprogramowaniu telefonu. A polecamy Ci iść do Orange by zmienić taryfę na kartę na bardziej korzystną dla twojej mamy bo jak widać ta co ma jest starsza 1 Link to post Share on other sites
Kapitan Jawor 413 Napisano 16 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2022 Byliśmy dziś w Orange. Ziom, calkowicie zablokował numer do administracji. A najdziwniejsze jest to, że gościu stwierdził... że wina leży częściowo po stronie administracji. Ojcu z matką, stwierdzil, że narazie nie będą go reklamować. Będą go obserwować, co jest dla mnie ultragłupotą, bo to już drugi raz. Link to post Share on other sites
BlackCoffe 14044 Napisano 16 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2022 Co za głupoty on nagadał twoim rodzicom?! Nie ten numer to zacznie na inny numer wysyłać te smsy. 1 Link to post Share on other sites
Kapitan Jawor 413 Napisano 16 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2022 Najgorsze jest to, że rodzice są mega uparci. I w dalszym ciągu, upierają się, żeby go obserwować Link to post Share on other sites
BlackCoffe 14044 Napisano 16 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2022 Niestety tak to jest z rodzicami, nic się nie poradzi. 1 Link to post Share on other sites
soda 387 Napisano 16 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2022 W dniu 14.08.2022 o 00:10, Kapitan Jawor napisał: matka odebrała telefon z informacją, że Myphone, ciągle wysyła do nich SMS-a. [zżarło wtedy z karty 50 zeta z hakiem]). Dziś tj. 13.08, okazało się, że fon, znów wysłał kilka sms -ów pod ten sam numer. Chwila, chcesz powiedzieć, że Twoja mama ma płatne SMSy? Przecież od wielu lat SMSy są darmowe! Ja mam tel na kartę i za 35 zł/na miesiąc mam wszystko za darmo i do tego 140 GB internetu. Jak Twoi rodzice są tak uparci, że nie dociera do nich, że zmiana taryfy to jest 5 minut, to nich sobie płacą za SMSy, nic na to nie poradzisz. Link to post Share on other sites
Kapitan Jawor 413 Napisano 16 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2022 Ten telefon to telefon do sporadycznego dzwonienia (przychodnia, administracja itp), także nie ma sensu zmieniać taryfy. No a poza tym, to Myphone Halo C. Nie posurfujesz, ani nie porobisz na nim nic fajnego. Pisanie SMS-ów to katorga. Zdjęcia - to bida z nędzą. BTW - zmądrzeli. Tel idzie na gwarancję. Być może w tym tygodniu. Narazie nie będziemy go jednak doładowywać. Także nie zamykajcie jeszcze tematu. Link to post Share on other sites
BlackCoffe 14044 Napisano 16 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2022 Właśnie napisz jak to się potoczyło Link to post Share on other sites
Kapitan Jawor 413 Napisano 16 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2022 Napiszę, napiszę Link to post Share on other sites
Tiamina 781 Napisano 17 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2022 W dniu 14.08.2022 o 15:32, Kapitan Jawor napisał: To jest właśnie telefon na kartę, tylko zapomniałem o tym wspomnieć. Także mega wielkie sorry (nie wykluczam, że ta informacja jest dość istotna) W dniu 14.08.2022 o 00:10, Kapitan Jawor napisał: że Myphone, ciągle wysyła do nich SMS-a. [zżarło wtedy z karty 50 zeta z hakiem]). Nie rozumiesz.Wybierasz pakiet jaki cię interesuje i z góry za niego płacisz i nie masz na koncie żadnych pieniędzy.W pakiecie jaki wybrałeś masz nielimitowane rozmowy i sms-y oraz internet np taki w PLAY płacisz 25zł i masz to co napisałem wcześniej. A ty masz tel na kartę i jeszcze zeżarło ci 50zł to w którym ty roku się zatrzymałeś a raczej twoi rodzice? nie możesz im zmienić,na to co lepsze i tańsze. 1 Link to post Share on other sites
WPRD700 230 Napisano 17 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2022 W Orange na kartę można aktywować pakiet cykliczny ma SMSy i minuty przez internet na stronie Orange albo przez aplikację "Mój Orange". Nie trzeba chodzić do żadnego salonu, słuchać głupot tam pracujących ludzi bo nie ma tu żadnej zmiany umowy. Link to post Share on other sites
Kapitan Jawor 413 Napisano 17 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2022 Napiszę jeszcze raz. Ten telefon służy tylko i wyłącznie do SPORADYCZNEGO dzwonienia. Stary, nie ogarnia stmartfonów. Matka, ma Motorolę Moto E6 Plus. Ja Redmi Note 9 PRO. I nie będziemy nic zmieniać, bo wystarczy nam doładować Myphona za 5 dych. Do tej pory tak doładowywaliśmy zwykłe telefony w ten sposób i było oki. Dopiero przy Myphonie coś się zrąbało. I proszę nas nie przekonywać do zmiany taryfy, bo i tak tego nie zrobimy. złomofon, poleci tak jak radziła BlackCoffe na gwarancję. A że z gościu Orange to dzban - to już inna inność. 1 Link to post Share on other sites
Kapitan Jawor 413 Napisano 20 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2022 Witam ponownie. Telefon trafił dziś do Selgrosa, skąd pojedzie na serwis. Wpadłem jeszcze na fajny pomysł, żeby ze strony Orange, wydrukować wykaz połączeń, żeby mieli czarno na białym (musiałem przywrócić tel do fabrycznych). Nie zamawiałem billingu, bo nie wiem, czy dostałbym od ręki, czy musielibyśmy czekać. Odpowiedź co dalej, poznamy za około 2 tygodnie. Link to post Share on other sites
BlackCoffe 14044 Napisano 20 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2022 Wada jest ewidentna więc jak dla mnie nie powinniście mieć problemów z tym 1 Link to post Share on other sites
Kapitan Jawor 413 Napisano 13 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2022 I niestety, pseudo serwis nie stwierdził usterki https://www.fotosik.pl/zdjecie/fd52463f7d54bbe8 Link to post Share on other sites
Arnold 925 Napisano 13 Września 2022 Udostępnij Napisano 13 Września 2022 26 minut temu, Kapitan Jawor napisał: I niestety, pseudo serwis nie stwierdził usterki https://www.fotosik.pl/zdjecie/fd52463f7d54bbe8 Sprawdzałes karte SiM? Operator po iluś latach powinien ją sam wymienić, tym bardziej przy zmianie taryfy etc. Link to post Share on other sites
Kapitan Jawor 413 Napisano 13 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2022 Z kartą, jest wszysko w porządku. Orange wysłało SMSa żeby zmienić kartę sim na taką, która obsłuży m.in internet LTE. Niestety, nie zdążyliśmy tego zrobić, a SMS, został usunięty (fon, musiał zostać przywrócony do fabrycznych). Link to post Share on other sites
Recommended Posts