Skocz do zawartości

Smartfon 2000/2500zł


Recommended Posts

Witam po tym jak wysiadł mój xiaomi mi9 jestem zmuszony zakupić nowy telefon. Na ten cel chciałbym przeznaczyć maksymalnie 2500zł ( jeżeli będzie trzeba i będzie warto mogę pomyśleć o zwiększeniu kwoty ). Jako, że w temacie smartfonów jestem dosyć zielony zwracam się do Was o pomoc w wyborze. Moje wymagania, jako że moje 2 poprzednie telefony był marki xiaomi chciałbym, aby nowy telefon miał dobry aparat i sprawny system. Telefon służy mi głownie do przeglądania internetu, korzystania z netflixa i youtube'a a także pracy na excelu. W gry nie gram. Z telefonów, które sam znalazłem i nad którymi się zastanawiam są to :

Motorola edge x30, ale chyba nie ma jej jeszcze w Polsce ?

Motorola Moto G100

edge 20

realme gt 5g, ale chyba słaby aparat i soft ?

realme gt neo2

Myślałem również nad marką vivo i oppo.

 

 

Link to post
Share on other sites

Mam 7t Pro i z punktu widzenia wydajności jest świetny.

 

Problemem jest aparat, bo jest kiepski. W nowszych OP też zawsze gorzej od konkurencji. Słaba ostrość lub łapanie jej w dziwnych częściach kadru. Nawet w dobrym świetle lubi dać ciała, a średnie warunki to już porażka.

Dodatkowo telefon wymaga sporo wkładu na starcie, nie ma dedykowanego klienta poczty, więc musisz sam instalować jakieś apki. Podobnie z menadżerem plików, programami do otwierania różnych rozszerzeń itp. Dla wielu to zaleta, dla mnie uciążliwy mankament 

 

Problematyczna jest też współpraca z innymi urządzeniami. Notoryczne rozłączanie telefonu z zegarkiem, nie pomaga nawet zarządzanie energią na "bez ograniczeń". Podobnie z zestawem głośnomówiącym w aucie. Telefon gubi się i raz łączy z zegarkiem, raz z autem, a czasami nagle działa w trybie głośnika. 

Jako telefon prywatny jest poprawnie, jako służbowy porażka. No i w tej cenie w życiu nie poleciłbym go z czystym sumieniem. To już nie czasy opłacalnego OP. 

Link to post
Share on other sites