Skocz do zawartości

Pomoc w wytypowaniu telefonu dla siebie do zdjęć i muzyki- stary flagowiec czy nowe propozycje?


Recommended Posts


Witam członków forum, jestem tutaj nowy, to mój pierwszy post.

 

Chciałbym poprosić Was o radę przy zakupie nowego telefonu - nie znam się na sprzęcie, ale mam konkretne preferencje. Mój budżet to +- 1000 zł. Biorę pod uwagę konkretne modele i wolałbym nie kupować Xiaomi( miałem w ręku i jakoś nie podobają mi się te telefony).

 

Z nowszych na rynku wyróżnia się model:

 

Realme 8 128 GB /Realme 8 5G 128 GB

 

Ze starszych na rynku wytypowałem:

 

Huawei P30 Lite 128 GB
Samusng Galaxy S9+ ( również da się go kupić w okolicach 1150 zł)

 

Z recenzji w Internecie ( mam zaufanie do kanału mobzilla) wynika, że wszystkie te modele ( zwłaszcza Samusng Galaxy S9+) naprawdę robią dobrej jakości zdjęcia, a na tym zależy mi najbardziej. Poza nawigacją aplikacji nie używam praktycznie żadnych, telefon służy mi dzwonienia, fotografii i słuchania muzyki. Poza tym zależy mi na trwałości telefonu i tym, aby posiadał gniazdo słuchawkowe.
Miałem/mam  jednego Huawei i powiem, że jestem naprawdę bardzo zaskoczony trwałością tego telefonu. Gdyby P20 PRO lub Huawei Nova 5T miały gniazdo słuchawkowe pewnie nie wahałbym się z wyborem.

 

Ale czy według Was -przy takich wymaganiach kierować się w stronę  nowszych modeli - Realme 8 / 8 5G- ten drugi podobno robi lepsze, mniej zaszumione zdjęcia. Brać nowy telefon, czy może lepiej kupić nowego, ale już będącego od 3 lat na rynku flagowca od Huawei lub Samsunga? 

 

A może macie jeszcze jakieś inne propozycje, ale nie Xiaomi?

 

Będę bardzo wdzięczny za pomoc!

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.