jacekgothic 18628 Napisano 10 Marca 2021 Udostępnij Napisano 10 Marca 2021 21 minut temu, BlackCoffe napisał: Właśnie mnie o to chodziło, To trzeba się wyrażać jaśniej, bo nikt nikomu w myślach nie czyta... 23 minuty temu, BlackCoffe napisał: czy jak autor sam zmieni firmware to nie straci gwarancji. Nic nie zmieni, tylko wrzuci taki sam, lub zaktualizowany, a takie aktualizacje są wykonywane zazwyczaj automatycznie z poziomu PC, więc niby czemu ma stracić gwarancję? Po co próbować zmieniać język w serwisowym, skoro powinno się to robić w zwykłym menu, a skoro nie było tam polskiego, to całkiem możliwe, że w drukarce był ustawiony region bez PL, więc w takim przypadku trzeba inny firmware, w którym jest polski, lub najpierw zmienić region, później język w zwykłym menu. @fmx_fenixgdzie kupowałeś tą drukarkę? Link to post Share on other sites
BlackCoffe 13517 Napisano 10 Marca 2021 Udostępnij Napisano 10 Marca 2021 2 godziny temu, jacekgothic napisał: Nic nie zmieni, tylko wrzuci taki sam, lub zaktualizowany, a takie aktualizacje są wykonywane zazwyczaj automatycznie z poziomu PC, więc niby czemu ma stracić gwarancję? W którymś sprzęcie miałam napisane, że ingerencja w firmware powoduje utratę gwarancji. Link to post Share on other sites
jacekgothic 18628 Napisano 10 Marca 2021 Udostępnij Napisano 10 Marca 2021 9 minut temu, BlackCoffe napisał: W którymś sprzęcie Poważnie? W którym? To musiał być telefon samsunga z ich "flagami" Link to post Share on other sites
BlackCoffe 13517 Napisano 10 Marca 2021 Udostępnij Napisano 10 Marca 2021 No poważnie, nie jestem pewna czy to nie był router. Chyba miało to na celu odstraszenia niedoświadczonych użytkowników od uszkodzenia sobie sprzętu. Zdziwiłam się bo to przecież proste. Link to post Share on other sites
jacekgothic 18628 Napisano 10 Marca 2021 Udostępnij Napisano 10 Marca 2021 14 minut temu, BlackCoffe napisał: był router. Więc widziałaś to (pewnie jakiegoś TP-linka) Nie jest to ostrzeżenie, przed "ingerencją" w ustawienia (które można zresetować), tylko wrzuceniu nieodpowiedniej wersji firmwaru do urządzenia. Ja cały czas pisałem o odpowiednim pod dane urządzenie. 2 godziny temu, jacekgothic napisał: wrzuci taki sam, lub zaktualizowany, Link to post Share on other sites
BlackCoffe 13517 Napisano 10 Marca 2021 Udostępnij Napisano 10 Marca 2021 Tak, to było coś w ten deseń. ************ Do autora wątku, na jak długo odłączałeś od prądu drukarkę? Link to post Share on other sites
fmx_fenix 0 Napisano 11 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2021 Ok pomogło wgranie softa (https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=19310531#19310531), drukarka działa już normalnie i jest język polski ! Dziękuje Wam bardzo za odpowiedzi i pomoc! Link to post Share on other sites
Recommended Posts