Skocz do zawartości

Laptop na gry z (nie)najwyższej półki


Recommended Posts

Witam zastanawiam się nad zakupem optymalnego laptopa do gier oczywiście nie mowa tu o obecnych hitach i pożeraczach jak np crysis. Chodzi głównie aby laptop miał min. 4 gb ram, 500 gb dysk, na prockach nie znam się za bardzo ale myślałem nad i3 lub i5 chociaż nie wiem czy są one warte swojej ceny czy być może są jakieś inne bardziej wydajne procki w podobnej cenie, oraz karta graficzna aby zapewniła jako taki poziom grywalny, tj. nie wiem jak to jest ze zintegrowanymi lecz fajnie by było aby cena tego laptopa nie była zbyt wysoka. Nie podam określonej ceny gdyż zależy mi na jak najtańszej lecz możliwej do gry konstrukcji. Proszę uprzejmie o podawanie propozycji, ale w miarę możliwości i wytłumaczenie swojej sugestii gdyż jestem zielony w tych sprawach i chciałbym się czegoś więcej dowiedzieć na temat mojego przyszłego zakupu, z góry dziękuję i pozdrawiam :)

Link to post
Share on other sites

Fajnie by było jakieś wstępne propozycje otrzymać w okolicach 2 tysięcy i podać może jakiś przykład gier które pójdą na nim, tak jak mówiłem nie interesuje mnie komputer 60 klatek w crysis bo nie mam zamiaru aż tak go używać, głównie chodzi mi o gry typu league of legends, world of warcraft jakieś fify i NFSy ^^ Za taką sumę nie wymagam zbyt wiele ale mam nadzieję że coś ciekawego znajdziecie w tej cenie :)

Link to post
Share on other sites

Fajnie by było jakieś wstępne propozycje otrzymać w okolicach 2 tysięcy i podać może jakiś przykład gier które pójdą na nim, tak jak mówiłem nie interesuje mnie komputer 60 klatek w crysis bo nie mam zamiaru aż tak go używać...

A nawet jakbyś chciał 60 klatek w crysis to za 2000 zł takiego laptopa nie kupisz. :menda:

 

Do 2000 zł polecam np. HP Pavilion g7-1010sw

 

...i każdy inny w tej cenie będzie w sam raz. :P

Edytowane przez Kamerton
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites