4ndrzej 1 Napisano 26 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2020 Witam, Wczoraj mój komp zaczął się dziwnie zachowywać :D. Zacznę od specyfikacji: CPU: i5 4690k działał podkręcony na 4,3ghz przy 1,18V MOBO: Gigabyte z97 gaming 3 RAM hyperx fury ddr3 4*4GB 1600mhz SSD Adata su800 128gb na nim postawiony win 10 HDD seagate 500gb Problem jest następujący: system uruchamia się nieco dłużej niż zwykle następnie moge wykonać przez chwile jakieś operację np odpalić chroma, jednak już załadowanie jakiejś strony kończy się freezem programu. Mogę go zminimalizować jednak już potem nic nie da się otworzyć. Problem występuje również podczas otwierania plików znajdujacych się na HDDku. W ciągu ostatniego roku miałem już raz taką sytuację pomógł reset biosu ( poprzez wyciągnięcie baterii), teraz niesetety nic to nie daje. Nie wiem od czego zacząć sprawdzianie :D, miał ktoś z Was podobną sytuację? Ewentulanie czy jest opcja na sprawdzenie dysku z poziomu biosu. Bo w sumie to ja bym szedł w stronę dysku. Może spróbować zrobić format ? Pozdrawiam Bartek Cytuj Link to post Share on other sites
BlackCoffe 14076 Napisano 26 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2020 ADATA SU to bardzo awaryjna seria dysków SSD i podejrzewam, że to on jest winny twoim problemom. Pokaż screen z CrystalDiskInfo. Cytuj Link to post Share on other sites
zbiku90 3659 Napisano 26 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2020 Możesz sprawdzić dysk odpalając jakiś system z Live USB np. Ubuntu czy WinPE. Jak dalej będzie się wieszać to problemu trzeba szukać dalej, obstawiałbym ram w takim przypadku. Cytuj Link to post Share on other sites
4ndrzej 1 Napisano 26 Listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2020 Odpaliłem w trybie awaryjnym i wg Crystal Disk info wszytski jest w porządku. No nic zapuszcze memtesta. I jak ram w porzadku to dalej nie mam pomyslu Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 26 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2020 Uruchom sprawdzanie plików systemowych : https://support.microsoft.com/pl-pl/help/929833/use-the-system-file-checker-tool-to-repair-missing-or-corrupted-system Cytuj Link to post Share on other sites
4ndrzej 1 Napisano 26 Listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2020 Memtest przeszedł bez żadnego błędu. Natomiast skanowani plików zwróciło wynik o uszkodzonym pliku jednak nie pomogło. Dodam że skanowanie odpalałem w trybie awaryjnym ponieważ normlanie nie jestem stanie odpalić cmd (freezy). Jak myślicie co robić dalej? Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 26 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2020 Uruchamiałeś komendę DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth ? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
4ndrzej 1 Napisano 26 Listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2020 Error 87 wyskakuje Cytuj Link to post Share on other sites
BlackCoffe 14076 Napisano 26 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2020 Ściągnij sobie Eusing Free Registry Cleaner [gdy pojawi się okno z pytanie o kod aktywacyjny kliknij Skip albo Przewiń], może on pomoże. Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 26 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2020 Tryb awaryjny uruchamiasz z dostępem do sieci? Cytuj Link to post Share on other sites
4ndrzej 1 Napisano 27 Listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2020 Zrobiłem formata. Wszytsko działa. Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.