DROZDZU96 0 Napisano 3 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2020 Witam Państwa bardzo serdecznie, chciałem uniknąć tej sytuacji lecz niestesty jest stała się ona koniecznościa. Zamówiłem u Państwa komputer 24.03.2020 licząc na wspaniała szybą współpracę lecz fakt jest inny mamy 03.05.2020, a po jednej reklamcji i Państwa braku profesionalzimu, w którym nie potrafili Państwo nawet zdiagonozwać błędu odeslaliście Państwo z powrotem komputer. Pozwolę się rozpisać i przedstawić Państwu problem , moze w końcu w ten sposób załątwią to Państwo w należty sposób. Przedstawię problem: Trafił do Was komputer na reklamację, gdzię przeprowadziliście fazę testów po których uznali Państwo, że wszystko jest okej i odsyłąmy - doskonałe zbagatelizowanie problemu. Niestety sprzęt wrocił niesprawny, więc ja zamiast Państwa pracowników musiałem poświęcić parę dni na analizę problemu różnymi programami, oraz płaszczeniem się przed ludźmi na formach, aby łaskawie ktoś pomógł rozwiązać problem, ponieważ na prawdę nie chce mi się Wam tego znowu odsyłać i czekać kolejne tygodnie... Dostałem od Państwa wyniki testów na przeprowadzonym programie o nazwie BurnInTest, okazało się że ten program obciąża komputer niczym google chrom z włączonym Youtube w 144p więc nie uważam aby w jakikolwiek sposób te testy przedstawiały żetelnie pracę podzespołów nawet pod średnim obciążeniem. Kierując się podpopowiedzami na licznych forach gdzie zgłosiłem się ze swoim problem, obciążyłem swój komputer czymś mocniejszym niż Państwo i przedstawię Wam wyniki z hWInfo: gdzie w żaden sposób nie pokrywają się z Panśtwa wynikami, które dostałem po reklamacji z rzekomo sprawnym komputerem. Od ponad miesiąca powinienem cieszyć się z zakupów u Państwa, a jedyne co mam z tego to starcone pieniądze i mnóstwo poświeconego czasu, gdzie powinienem cieszyć się grą, a zajmować się tym co niepowinienem i nie należało do moich obowiązków, jednak jeszcze raz dodam na prawdę chciałem tego uniknąć. Teraz sytuacja wygląda następująco odsyłam Państwu komputer, zgłaszam go na reklamacje. Pozostawiam tutaj Panśtwu wolną rękę, co z nim zrobicie i również jestem otwarty na poropozycje rozwiazania problemu. Oczekuję pilnej odpowiedzi i nie zbagatelizowania problemu poraz kolejny. Opisuje Państwu teraz co dzieje się z komputerem: Problem polega na tym, że podczas GRY, nie włączania gry, tylko uczestniczenia w rozgrywce nagle monitor na początku robił się szary teraz przybiera różne kolory: zielony fioletowy. PC jedyne na co pozwala to twardy reset, (na początku można było pograć 10/20min lecz teraz wywala od razu po wejściu w świat gry lub po minucie - w świecie gry, nie lobby.) Niezależnie od gier starszych czy nowszych (testowałem na CS:GO, LoL, Dragon Age Początek, VALORAT - tutaj na początku rozegrałem pare meczy po 40min, ale teraz wywala po chwili). Gram na niskich ustawieniach graficznych, chociaż na wysokich również komputer radził sobie bardzo dobrze, ponad 100/150 fps w każdej grze bez żadnych spadków. Liczę na podjęcie rozmów w celu jak najszybszego rozwiązania problemu. Pozdrawiam serdecznie cały zespół Moreli- biedny gracz, który w końcu jak od paru lat miał okazję pograć z przyjąciółmi przez dłuższy okres ze względu na sytucje na świecie, musiał użerać się z problemami technicznymi nowego sprzętu. Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 3 Maja 2020 Udostępnij Napisano 3 Maja 2020 obciążyłem swój komputer czymś mocniejszym Tu podaj, że jest to OCCT. Program popularny i na bieżąco aktualizowany do nowych zespołów PC. Powinno być VALORANT i tu przytocz wymagania sprzętowe tej gry czyli działa na średniej klasy laptopie :Procesor: Intel i3-370MKarta graficzna: Intel HD 30004 GB pamięci RAM Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.