Skocz do zawartości

laptop do 5000zł miedzy 13 a 14 cali


Recommended Posts

szukam laptopa do pracy i nauki jak również do grania w przeciągu 2 może 3 miesięcy planuje zakup do niego eGPU z racji tego musi mieć co najmniej 16gb ramu,być dobrze wykonany ogólnie coś  z segmentu premium(zakup na 4-5 lat). Zamierzam grać raz na jakiś czas po zakupie eGPU m.in w  bf5 , wiedzmina 3, anno itp. na średnich wymaganiach było by miło. Początkowo zastanawiałem się nad xiaomi mi notebook air 13 i zainwestować w normalne PC  ale jak zobaczyłem obecne ceny i małą dostępność ( znajomy kupił za 2900zł) to zmieniłem zdanie.budżet jest elastyczny może być nieco większy. Nie jestem zielony w temacie PC ale na laptopach się nie znam. Także nie mam żadnego pomysłu i nie umiem nic wybrać mam nadzieje że mi pomożecie 

Link to post
Share on other sites

Upierałbym się przy kupieniu ultrabook + solidny desktop. Tym bardziej, że 5000 + 2000/3000 na eGPU robi dużą kasę, a wydajności desktopa za 5000 nie przebijesz. 

 

- ultrabook: za 2500 zł idzie kupić Huawei Matebook D 14 (w sumie bratnej dla Notebook Air 13) i to z dostawą w Polsce

- zostaje 4500/5500 na złożenie maszyny z peryferiami :) 

 

To taka moja podpowiedź, bo często pierwsza myśl/pomysł jest najlepsza :) 

Link to post
Share on other sites

Trochę nie rozumiem. Czemu według ciebie komputer za 2500 zł nie nada się? Mówisz, że dużo piszesz i podróżujesz, to po co ci droższy sprzęt jak to ma być typowo do pracy? :D  

 

Ja mam 10 letniego Samsunga, który był kupowany za niecałe 2000 zł i do tej pory wykorzystuje go do neta i jako komputer diagnostyczny. 

Według mnie, lepiej kupić takiego laptopa za 2500 zł (patrz Matebook), który i tak będzie wykorzystywany do pracy, a później dozbierać kasy na PC. Z tym, że na razie nie ma co kupować desktopa, bo w dystrybucjach kończy się towar, to sklepy zaczynają już ustawiać wysokie ceny na produkty. 

Link to post
Share on other sites