sznib 887 Napisano 2 Marca 2020 Udostępnij Napisano 2 Marca 2020 (edytowane) Witam. Korzystam z usług EBoka PGE i od czwartku mam taki problem że nie mogę się zalogować , strona wyświetla komunikat: tymczasem w piątek w pracy zalogowałem się bez problemu. Tam oczywiście jest inny dostawca internetu. U mnie do tej pory sytuacja jak wcześniej. Wszystkie inne strony działają prawidłowo. Co może być przyczyną tej sytuacji? Edytowane 2 Marca 2020 przez sznib Cytuj Link to post Share on other sites
Lord_Krecitsqa 1300 Napisano 2 Marca 2020 Udostępnij Napisano 2 Marca 2020 A z innej przeglądarki próbowałeś? Albo na telefonie ? Cytuj Link to post Share on other sites
sznib 887 Napisano 2 Marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2020 Tak, to samo jest. Na tel. po wifi na kilku przeglądarkach to samo. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.