Skocz do zawartości

MSI-Polska - wsparcie techniczne


Recommended Posts

Parę tygodni temu złożyłem reklamacje na produkt MSI GTX560Ti TF2/OC (terkoczący wentylator). Do momentu reklamacji byłem dumnym posiadaczem tego zestawu

 

 

 

http://img834.imageshack.us/img834/2539/dsc0872qy.jpg

 

 

Przed chwilką kurier przekazał mi domniemam, że "naprawiony" mój egzemplarz, lecz po rozpakowaniu okazało się, że dostałem to coś

 

 

http://img46.imageshack.us/img46/9533/12022013007.jpg

 

 

Pasty zostało napakowane tyle, że aż się wylewa, blaszki na radiatorze z prawej strony posiadają jakieś odpryski jakby cyny, niektóre blaszki od spodu radiatora oraz te z brzegu są powyginane. Numery karty się nie zgadzają - to nie mój egzemplarz będący w idealnym stanie!

 

Da się coś z tym zrobić?

Link to post
Share on other sites

Niestety jestem świadom tego, że karta straciła sobie od tak na wartości... Był pełen BOX w idealnym stanie, a pozostał guzik z pętelką. Także czekam najpierw co na to odpowie tutejszy ekspert MSI.

 

Przed chwilą zdecydowałem się ją sprawdzić czy nie czyha na mnie jakaś kolejna niespodzianka i póki co zdaje się, że działa sprawnie. Temperatury w normie, chłodzenie ciche, wydajność w porządku (3dmark11, crysis).

Link to post
Share on other sites

 

Numery karty się nie zgadzają - to nie mój egzemplarz będący w idealnym stanie!

Skoro był w idealnym stanie to czemu wysyłałeś go do serwisu? :roll:

 

Przed chwilą zdecydowałem się ją sprawdzić czy nie czyha na mnie jakaś kolejna niespodzianka i póki co zdaje się, że działa sprawnie. Temperatury w normie, chłodzenie ciche, wydajność w porządku (3dmark11, crysis).

Jeśli karta działa dobrze to w czym problem?

Link to post
Share on other sites

 "MSI GTX560Ti TF2/OC (terkoczący wentylator)."

Był podany powód..

 

To że działa to jedno, ale utrata opakowania właściwego, przejściówek, kabli do przejscia na molex.. przy ewentualnej sprzedazy karty spowoduje to spadek ceny.. może tobie na tym nie zależy ale trafi się kupujący który będzie chciał każdy najdrobniejszy element i w tym momecie zonk..

 

A przejściówka ze starego złącza na dvi kosztuje czasem w niektórych zakamarkach polski nawet 20zl....

Link to post
Share on other sites

Z całym szacunkiem, proszę nie łapać mnie za słówka. Kartę reklamowałem, ponieważ jeden z wentylatorów wysiadł. Także poza tym mankamentem była ona w stanie idealnym.

 

A w czym jest problem napisałem wcześniej: karta posiada wygięte blaszki, na paru z nich są jakby odpryski, wersja box jaką dostajemy od producenta w momencie zakupu została zamieniona na opakowanie zastępcze, które jest pozbawione wcześniejszego wyposażenia

 

@Prostownik

Dokładnie.

Link to post
Share on other sites

Trzeba było oddać bez pudełka i przejściówek. Parę razy oddawałem różne karty na gwarancję i nigdy nie chcieli od mnie pudełka, ect. Ale to może być zależne od sklepu/serwisu. Niemniej brak takich przejściówek przy takiej już starszej karcie na jej cenę nie będzie specjalnie rzutować. Sam jak sprzedawałem GTX460 zostawiłem sobie przejściówkę miniHDMI-HDMI bo potrzebowałem do tabletu, zaznaczyłem to w opisie i jakoś przez to nic nie straciłem. Dla mnie to takie szukanie dziury w całym, karta jest, działa i z tego należy się cieszyć :).

Link to post
Share on other sites

Zapakowałem cały box właśnie z przezorności by nie mieć jakiś problemów odnośnie niekompletnego zestawu, ponieważ z taką i podobnymi temu sytuacjami już miałem przyjemność się spotkać. Pewnie masz rację, powód do zadowolenia jest, że całe szczęście odesłana karta jest sprawna, i jej stan nie jest tragiczny, ale mimo wszystko pozostaje niesmak...

 

Mówiąc przesadnie, gdy dbasz o samochód i przekażesz go autoryzowanemu serwisowi, to oczekujesz, że właśnie to Twoje auto zostanie naprawione i zwrócone w dobrym stanie, nie w gorszym niż było dostarczone. Nie wspominając już o tym gdyby okazało się, że zwrócono Ci nie Twoje auto. To tak mówiąc dosadnie.

 

Napiszę jeszcze do sklepu o zaistniałej sytuacji, bo już parę godzin z tym zwlekam...

Link to post
Share on other sites

Fakt, że jeśli niedomagał tylko wentylator to nie musieli wymieniać całej karty ale cóż serwisy kierują się czasem tylko sobie znaną logiką.

 

Napiszę jeszcze do sklepu o zaistniałej sytuacji, bo już parę godzin z tym zwlekam...

Jedyne wyjście z tej sytuacji, może uda Ci się do niej dostać pudło i akcesoria. Mam tylko nadzieję, że przynajmniej przedłużyli Ci gwarancję bo to ważniejsze niż tamte drobiazgi.  

Edytowane przez currahee
Link to post
Share on other sites

Dokładnie. Takie coś w moim rozumowaniu nie powinno mieć w ogóle miejsca. Kupię nówkę, po tygodniu wentylator padnie i na koniec końców za kwotę nowego produktu dostaję używkę pogwarancyjną - interes życia.

 

Żadnego dokumentu świadczącego o przedłużeniu gwarancji nie dostałem. W ogóle mogę się oto prawnie ubiegać? Jedynie kiedyś czytałem, że gwarancja przedłuża się o liczbę dni, w których to byliśmy pozbawieni reklamowanego produktu. Także oficjalnie gwarancja jest do 17.06.2014, natomiast wysyłka nastąpiła 23.01, karta dotarła dziś 12.02 zatem łącznie wychodzi ewentualnego przedłużenia 21 dni.

Link to post
Share on other sites

Przedłużenie gwarancji na czas pobytu w serwisie dostajesz z automatu o ile jesteś w stanie potwierdzić to. Trzeba zbierać wszystkie potwierdzenia nadania (kiedy została wysłana na serwis) jak i potwierdzenia odbioru (kiedy ją odebrałeś).

 

Oczywiście dla 100% pewności naskrob maila na rpk i on potwierdzi to co napisałem albo zdementuje

Link to post
Share on other sites

Parę tygodni temu złożyłem reklamacje na produkt MSI GTX560Ti TF2/OC (terkoczący wentylator). Do momentu reklamacji byłem dumnym posiadaczem tego zestawu

 

 

 

http://img834.imageshack.us/img834/2539/dsc0872qy.jpg

 

 

Przed chwilką kurier przekazał mi domniemam, że "naprawiony" mój egzemplarz, lecz po rozpakowaniu okazało się, że dostałem to coś

 

 

http://img46.imageshack.us/img46/9533/12022013007.jpg

 

 

Pasty zostało napakowane tyle, że aż się wylewa, blaszki na radiatorze z prawej strony posiadają jakieś odpryski jakby cyny, niektóre blaszki od spodu radiatora oraz te z brzegu są powyginane. Numery karty się nie zgadzają - to nie mój egzemplarz będący w idealnym stanie!

 

Da się coś z tym zrobić?

Jest to egzemplarz z tzw wymiany czyli jeśli sprzęt jest uszkodzony to w serwisie prowadzony jest proces wymiany na inną sprawną sztukę.

Do serwisu powinna zostać wysłana tylko sama karta lub płyta bez dodatków typu kabelki, przejściówki ,płyty ze sterownikami.

Link to post
Share on other sites

Przedłużenie gwarancji na czas pobytu w serwisie dostajesz z automatu o ile jesteś w stanie potwierdzić to. Trzeba zbierać wszystkie potwierdzenia nadania (kiedy została wysłana na serwis) jak i potwierdzenia odbioru (kiedy ją odebrałeś).

 

Oczywiście dla 100% pewności naskrob maila na rpk i on potwierdzi to co napisałem albo zdementuje

 

Posiadam list przewozowy DHL'a z nr RMA, ale nie posiadam żadnego dokumentu odbioru. Jedynie mogę "zaświecić" CMR'ką z datą nadania przesyłki do mnie, która jest przyklejona na kopertę foliową DHL'a lecz to bardzo lichy dowód.

 

Dostałem odpowiedź od sklepu, że korespondencję traktują jako gwarancję w razie przyszłych problemów, ale i tak ponownie poprosiłem o ten dokument, więc czekam dalej za odpowiedzią.

 

Do serwisu powinna zostać wysłana tylko sama karta lub płyta bez dodatków typu kabelki, przejściówki ,płyty ze sterownikami.

 

Sklep (Saturion) wyraźnie zaznaczył w swoim regulaminie by reklamowany produkt dostarczyć wraz ze wszystkimi elementami (dokumentacja, sterowniki, kable), tak też postąpiłem. Sprawa ta już została wyjaśnione ze sklepem i dziś dotarło do mnie pudło wraz z wyposażeniem. Także pozostaje jedynie niesmak, że karta, którą otrzymałem to egzemplarz z "wymiany", do którego mam wcześniej wspomniane uwagi.

Link to post
Share on other sites

Posiadam list przewozowy DHL'a z nr RMA, ale nie posiadam żadnego dokumentu odbioru. Jedynie mogę "zaświecić" CMR'ką z datą nadania przesyłki do mnie, która jest przyklejona na kopertę foliową DHL'a lecz to bardzo lichy dowód.

 

Dostałem odpowiedź od sklepu, że korespondencję traktują jako gwarancję w razie przyszłych problemów, ale i tak ponownie poprosiłem o ten dokument, więc czekam dalej za odpowiedzią.

 

 

Sklep (Saturion) wyraźnie zaznaczył w swoim regulaminie by reklamowany produkt dostarczyć wraz ze wszystkimi elementami (dokumentacja, sterowniki, kable), tak też postąpiłem. Sprawa ta już została wyjaśnione ze sklepem i dziś dotarło do mnie pudło wraz z wyposażeniem. Także pozostaje jedynie niesmak, że karta, którą otrzymałem to egzemplarz z "wymiany", do którego mam wcześniej wspomniane uwagi.

Nie musisz zgadzać się na wymianę na kartę sprawną-używaną.

Przepisy precyzują to dość jasno. Serwisy w Polsce wymiśliły sobie sposób na obejście przepisów, stosując wymianę karty wadliwej na kartę używaną serisowaną gdzieś w Chinach. W taki sposób wyrabiają się w terminie 14 dni, oszczędzają na utrzymaniu centrum serwisowego. Całość tego procederu określa się naprawą poprzez wymianę i stosuje się w Polsce oraz w Europie wschodniej, gdzie indziej taka praktyka  była by nie do przyjęcia. Osobiście sam mialem taką sytuację za GTX 560 TI Hawk otrzymałem egzemplarz serwisowany z wyraznymi śladami użytkowania, porysowaną, pobrudzoną pastą, z niewłaściwym biosem. Z pomocą rzecznika praw konsumenta wymusiłem od sklepu wymianę na nową.

Ps.masz na karcie nietypowy nr.seryjny chodzi o kształat nalepki i nadruk ?

Polskie oddziały wiodących firm wstyd! płacimy ciężkie pieniądze za sprzęt który nie jest bardzo często sprawny od nowości i dostajemy w zamian serwisowy szrot.

Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...