ShIZe 0 Napisano 1 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2019 (edytowane) Witam, zwracam się z prośbą o pomoc do pierwszego lepszego forum na który się "napotkałem" Z góry przepraszam, jeżeli pomyliłem działy. Proszę o szybką odpowiedź. Mianowicie posiadam smartfona z modelu od TP-Link Neffos X1 MAX 4/64 (http://www.neffos.pl/product/details/X1Max), Wtedy zapłaciłem za niego dosyć dużo jak na ten telefon (750zł) Kupiony na Media Expert.pl Niestety nie cały miesiąc po zakupie nieszczęśliwe wysunął mi się z kieszeni, podczas gdy stałem na rękach. Upadł na ziemie z ok. 3/4m. Szybka ochronna pękła wraz z wyświetlaczem. Data zakupu: 2018-10-30 Data uszkodzenia: Nie cały miesiąc po zakupie. Dzisiejsza data: 2019-07-01 Gwarancja smartfona: 24Miesiące, (2lata, do 2020-10-30r.) Cena telefonu aktualnie na dzień dzisiejszy wynosi ok. tyle samo: https://www.ceneo.pl/59107160?se=1lKZrvlmhruqdUlD8b0R4ssuYNmaiX-8&gclid=Cj0KCQjw3uboBRDCARIsAO2XcYDBOKFP51QX-PdWZxLwTKYaMyDLyzGX8LTIPufqUP3VZz1o6obwvJ0aAgb1EALw_wcB Telefon uszkodzony posiadam i używam do dziś, ponieważ uszkodzony ekran jakoś zbytnio nie przeszkadzał mi w użytkowaniu. Lecz mam wrażenie, że już tak długo nie pociągnie i chciałbym go jak najszybciej naprawić. Zwracam się do was z prośbą wycenienia mi mniej więcej ile by kosztowała owa naprawa. Czy aktualna gwarancja urządzenia coś by pomogła? Obniżyła koszty naprawy? Tutaj podam zdjęcie przedstawiające stan uszkodzenia, dodam, że wyświetla wszystko prawidłowo: Pozdrawiam. Edytowane 1 Lipca 2019 przez ShIZe Cytuj Link to post Share on other sites
chrisplbw 407 Napisano 2 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 Czy aktualna gwarancja urządzenia coś by pomogła? Obniżyła koszty naprawy? nie. Warunki gwarancji pkt 66. Niniejsza Gwarancja nie upoważnia Konsumenta do dochodzenia roszczeń wynikających z: • normalnego zużycia urządzenia, części obudowy, śladów powstających w czasie eksploatacji jak zarysowania, zabrudzenia, wytarcia. • uszkodzeń wynikających z użytkowania sprzętu w sposób niezgodny z jego pierwotnym przeznaczeniem, • uszkodzeń mechanicznych demontażu, naprawy oraz modyfikacji, dokonanych bez stosownego upoważnienia, • uszkodzeń spowodowanych przez czynniki zewnętrzne takie jak: zalanie cieczą, zawilgocenie wyładowania atmosferyczne, pożar, zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura, nieprawidłowe napięcie w sieci, działanie czynników chemicznych, spożywczych a także innych będących poza kontrolą TP-Link • uszkodzeń powstałych na skutek, niewłaściwej eksploatacji, konserwacji, instalacji lub dokonania jakichkolwiek zmian. • funkcjonowanie usług i/lub treści multimedialnych firm trzecich dostępnych za pośrednictwem telefonu. Co do ceny proponuję skontaktować się z FixIt, ale do wymiany jest cały wyświetlacz łącznie z dotykiem, a to z połowę ceny telefonu. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
mi.37 75 Napisano 2 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 (edytowane) Z tego co widze ten ekran nigdzie juz nie jest dostępny więc ciężko określić cenę nawet jeżeli ktoś jeszcze posiada ten wyswietlacz. Edytowane 2 Lipca 2019 przez mi.37 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ShIZe 0 Napisano 2 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 nie. Warunki gwarancji pkt 6 6. Niniejsza Gwarancja nie upoważnia Konsumenta do dochodzenia roszczeń wynikających z: • normalnego zużycia urządzenia, części obudowy, śladów powstających w czasie eksploatacji jak zarysowania, zabrudzenia, wytarcia. • uszkodzeń wynikających z użytkowania sprzętu w sposób niezgodny z jego pierwotnym przeznaczeniem, • uszkodzeń mechanicznych demontażu, naprawy oraz modyfikacji, dokonanych bez stosownego upoważnienia, • uszkodzeń spowodowanych przez czynniki zewnętrzne takie jak: zalanie cieczą, zawilgocenie wyładowania atmosferyczne, pożar, zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura, nieprawidłowe napięcie w sieci, działanie czynników chemicznych, spożywczych a także innych będących poza kontrolą TP-Link • uszkodzeń powstałych na skutek, niewłaściwej eksploatacji, konserwacji, instalacji lub dokonania jakichkolwiek zmian. • funkcjonowanie usług i/lub treści multimedialnych firm trzecich dostępnych za pośrednictwem telefonu. Co do ceny proponuję skontaktować się z FixIt, ale do wymiany jest cały wyświetlacz łącznie z dotykiem, a to z połowę ceny telefonu. No dobrze rozumiem, że gwarancja nie naprawi mi tego za darmo, ale jak to działa? Wydaje mi się, że póki gwarancja jest jeszcze ważna, to sklep/firma telefonu powinna mi zagwarantować naprawę telefonu oczywiście za normalną cene naprawy. Jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić. Mógłbyś podać jakiś kontakt do tej "firmy" "FixIt"? jakiś @, czy strona internetowa. Dziękuję za odpowiedź. Cytuj Link to post Share on other sites
ShIZe 0 Napisano 2 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 (edytowane) D Edytowane 2 Lipca 2019 przez ShIZe Cytuj Link to post Share on other sites
chrisplbw 407 Napisano 2 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 https://rma.fixit-service.com/ 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ShIZe 0 Napisano 2 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 https://rma.fixit-service.com/ Mam złożyć reklamacje? A co gdybym poszedł z tym smartfonem do tego sklepu w którym go kupiłem? Przepraszam jestem ciemny z tymi wszystkimi gwarancjami, reklamacjami i naprawami. Nie wiem gdzie i do kogo mam się zwrócić. Cytuj Link to post Share on other sites
chrisplbw 407 Napisano 3 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2019 A co gdybym poszedł z tym smartfonem do tego sklepu w którym go kupiłem? Nikt Ci nie broni, ale albo się wypną, albo wyślą do FixIt jako jedynego realizującego gwarancję/serwis TP-Link Neffos. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ShIZe 0 Napisano 3 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2019 (edytowane) Mhm, rozumiem. Tak więc co będzie dla mnie bardziej korzystniejsze? Oddać bezpośrednio w ręce firmie FixIT, czy próbować przez sklep? Oraz czy cena naprawy będzie się różniła między tymi dwiema opcjami? Edytowane 3 Lipca 2019 przez ShIZe Cytuj Link to post Share on other sites
Blakeburn 31 Napisano 3 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2019 Idziesz do sklepu z paragonem/fakturą, pudełkiem oraz papierami i zgłaszasz naprawę odpłatną. Telefon leci do autoryzowanego serwisu lub wskazanego punktu napraw. Na miejscu jest robiony dla ciebie kosztorys. Kosztorys wysyłany jest do ciebie o ile jest taka możliwość (bądź zgoda na naprawę płatną poprzez mail/telefon) lub do sklepu gdzie kupiłeś. Licz z kosztami na poziomie 200-300 zł łącznie. Standardowy czas oczekiwania na naprawę to 21 dni. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ShIZe 0 Napisano 6 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2019 (edytowane) Idziesz do sklepu z paragonem/fakturą, pudełkiem oraz papierami i zgłaszasz naprawę odpłatną. Telefon leci do autoryzowanego serwisu lub wskazanego punktu napraw. Na miejscu jest robiony dla ciebie kosztorys. Kosztorys wysyłany jest do ciebie o ile jest taka możliwość (bądź zgoda na naprawę płatną poprzez mail/telefon) lub do sklepu gdzie kupiłeś. Licz z kosztami na poziomie 200-300 zł łącznie. Standardowy czas oczekiwania na naprawę to 21 dni. Dziękuję o to mi chodziło. Wydaje mi się, że 200/300zł to nie jest jakaś ogromna cena za naprawę. Powoli zacząłem się zastanawiać nad tym, czy w ogóle mi się opłaca go naprawiać. Ale z drugiej strony mega szkoda by mi go było, ponieważ od strony systemowej jestem z niego mega zadowolony. Dam tu jeszcze znać ile wyjdzie mi ta naprawa. Dziękuję jeszcze raz. Tak więc byłem w sklepie i określono moją wadę telefonu na cenę około ponad 500zł. Sprzedawczynie nie znając tej marki telefonu kompletnie nie wiedziały do jakiego serwisu się zwrócić. Powiedziały, że tak średnio opłaca się go naprawiać. Zaleciły mi zwrócenie się do serwisów na własną ręke. No cóż sam już nie wiem. Ciężko jest mi znaleźć telefon w dobrej cenie, a przynajmniej zbliżony do mojego poprzedniego. Na prawdę byłem z niego zadowolony, od strony systemowej był dla mnie doskonały. Wersja 4/64GB, 8rdzeniowy, Wspomaganie szybkiego ładowania, do którego dostałem fajną ładowarkę, suwak szybkiego wyciszania (taki jak w IPHONE) No i jeszcze parę innych fajnych bajerów. Telefon jak na 750zł był na prawdę dobry, niestety nieszczęśliwie upadł Ogromnie mi go szkoda, lecz chyba zdecyduję się na jakiś nowy. Zastanawiam się nad telefonem z xiaomi, a mianowicie Xiaomi Redmi Note 7. Mimo, że nie mam ogromnego zaufania do tej firmy i kompletnie mi się nie widzi, to chyba jednak zaryzykuję, choć nie podjąłem jeszcze decyzji. Oczywiście z wersją 4/64. Ogromnie ubolewam nad tym, że ten smartfon ma typ złącza USB typu C, a również posiada wspomaganie szybkiego ładowania, lecz ładowarka, która jest w zestawie jest zbyt słaba, by w pełni to wykorzystać. Sęk w tym, że posiadam dobrą ładowarkę z poprzednika, która obsługuje wejście microUSB. Edytowane 6 Lipca 2019 przez ShIZe Cytuj Link to post Share on other sites
ShIZe 0 Napisano 3 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2019 Temat do zamknięcia. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.