Paweles 0 Napisano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2019 Witam, pojawił się problem z komputerem, a mianowicie chodzi o paski na ekranie i jego rozmycie. Podpinałem monitor do innego urządzenia i działał normalnie, formatowałem też pc ale nic to nie dało. Zastanawia mnie to, że w biose, też jest ekran praktycznie nie czytelny, jak widać to na zdjęciach poniżej. Problem na początku pojawił się podczas grania w lola, a mianowicie ekran zrobił się kolorowy oraz się zfreezował (po wyłączeniu nie chciał się odpalić przez dobre z 20 minut). Po tej sytuacji paski na ekranie są już cały czas. Z góry dzięki za pomoc ! https://zapodaj.net/aab0d3363aa4a.png.html https://zapodaj.net/4512de6159b52.jpg.html https://zapodaj.net/ef3239e7a14dc.jpg.html https://zapodaj.net/7a2a8fcd31a68.jpg.html Specyfikacja: Win 10 Procesor i7 9700k Karta Graficzna Gtx 2070 Ram 16gb Płyta głowna Msi z390 tomahawk Cytuj Link to post Share on other sites
TMStoke 153 Napisano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2019 Wygląda to na problem z kartą GTX2070. Aby to zweryfikować użyj grafiki zintegrowanej w CPU. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
RalfNwn 95 Napisano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2019 Dokładnie, RTX najprawdopodobniej się kończy ale dla weryfikacji przepnij monitor pod wyjście DP lub HDMI na płycie głównej i sprawdź czy pod zintegrowaną kartą graficzną wszystko działa poprawnie. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
chrisplbw 407 Napisano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2019 I tak długo wytrzymał, innym karty padały zaraz po wyjęciu z pudełka 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Paweles 0 Napisano 17 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2019 Tak, okazała się ,że to wina RTXa. Dzięki wszystkim za pomoc. Cytuj Link to post Share on other sites
gepardmak 697 Napisano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2019 @Mirek 234 Dałbyś już spokój z tym serwisem Galileo. Kiedyś też skorzystałem z ich usług. Wysłałem zapytanie z dokładnym opisem usterki laptopa, dostałem wycenę usługi i wysłałem sprzęt a później po naprawie chcieli mnie naciągnąć na 200 zł więcej. Mówię, że na to się nie umawiałem a Ci swoje. Tacy są rzetelni. Cytuj Link to post Share on other sites
TMStoke 153 Napisano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2019 Też tak miałem, to oznacza, że pewnie poszedł dysk. Osobiśćie polecam Ci udać się do serwisu niż wymieniać na własną rękę. Polecam serwis Galileo jeżeli jesteś z KRK, bo są skuteczni i działają w takich przypadkach bardzo szybko i sprawnie. Takich głupot dawno nie czytałem, mało tego post brzmi jak typowy http://emotikona.pl/emotikony/pic/2spam.gif Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.