Skocz do zawartości

Telefon do 500 zł - pomoc w wyborze


Recommended Posts

Witam

Na samym wstępie chciałbym zaznaczyć, iż w dziedzinie telefonów jestem niedoświadczony, nie znam się i dotąd nigdy mnie ta branża nie interesowała.

Chciałbym kupić telefon do około 500 zł, który będzie spełniał poniższe założenia:

- będzie miał GPSa (z możliwością dokupienia jakichś fajnych map pokroju Automapa, ale to już zależy od OS)

- będzie pozwalał na połączenie się z internetem za pomocą Wi-Fi

- będzie miał system operacyjny Android lub Windows Mobile (nie znam się na wersjach, ale chyba minimum to odpowiednio 2.1 i 6.5 )

- będzie miał spory wyświetlacz - minimum to 2,5"

- będzie pozwalał na odtwarzanie multimediów

- będzie mieć pojemną baterię - minimum 1000 mAh

- będzie mieć wydajny procesor - minimum 600 MHz

 

 

Wiem, że powyższe założenia są miejscami śmieszne, ale jak już pisałem - nie znam się. W sumie to zastanawiałem się nad trzema telefonami:

- ZTE Blade (Orange SanFrancisco)

- Nokia E52

- Samsung i5800

Oczywiście chodzi mi o zakup używanego telefonu z gwarancją - na przykład na allegro.

 

Który z nich najlepszy? A może coś innego w tej cenie? Poradzicie nieobeznanemu registowi ? :wariat:

Link to post
Share on other sites

Poczytaj recenzje, na forum już była masa tematów związanych z Blade.

Ja od siebie mogę jeszcze polecić (nie licząc Blade'a) iPhone'a 3G.

Pozdrawiam!

 

@Edit:

Myślę, że motorola milestone wpełni sprostała by twoim wymaganiom, lecz musiał byś dołożyć ok. 100zł.

 

Chyba autorowi tematu nie zależy na zajechanym telefonie....

Edytowane przez Adixxx
Link to post
Share on other sites

A w czym jest lepszy iPhone (3G) od Blade'a?

Widzę, że iPhone ma słabego procka... no i nie wiem jak tam z mapami i innymi aplikacjami na niego ;/

 

Po czym wnioskujesz, że ma słabego proca? Po liczbie MHz :wariat: ?!

Popatrz jak sprawnie i bezproblemowo chodzi system ile na niego jest aplikacji.

W czym iPhone jest lepszy od Blade'a?