kamo1312 0 Napisano 24 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2019 Witam,W moim samsungu A5 2016 od jakiegoś czasu mam problem podczas ładowania telefonu. Mianowicie podczas lekkiego poruszenia telefonu kabel wypada z gniazda, podczas ładowania praktycznie niemożliwe jest jego użytkowanie. Nawet maksymalne wciśnięcie końcówki do telefonu nie pomaga.I teraz moje pytanie czy takie coś podlega gwarancji? Na telefon mam gwarancje do marca w Media Expert.Oraz czy wymiana na własną rękę tego gniazda jest w ogóle opłacalna? Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17834 Napisano 24 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2019 Skoro masz gwarancję która niebawem się kończy, to nie czekaj tylko reklamuj. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.