itcloud 24 Napisano 9 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2019 Wysłałem jakiś czas temu laptopa do serwisu w innym mieście. Naprawili co mieli naprawić, ale przy okazji zepsuli dysk SSD w laptopie, po prostu jak go odebrałem, laptop nie uruchamiał się, nie było widać dysku, więc tylko ekran biosu w kółko w pętli pokazywał jakieś errory. Odesłałem im, zgłaszając te problemy. Co będzie dalej, jak stwierdzą że przed wysyłką do mnie sprawdzali i wszystko działało? Czy mogę domagać się odszkodowania jakiegoś, co w takim wypadku? Dodam że dysk działał na pewno bo nawet dzwonili do mnie czy mogę podać hasło do bitlockera, którym był zaszyfrowany dysk, powiedziałem że nie, że niech ew. jakiś swój podłączą. Tak więc dysk działał. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 9 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2019 Ja ci wierzę , że działał ,ale oni bez sprawdzenia nie muszą... Cytuj Link to post Share on other sites
itcloud 24 Napisano 9 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2019 Tzn. oni wiedzą, że działał jak naprawiali co innego, wysłali do mnie, u mnie nie działa nagle dysk ssd, od pierwszego włączenia. Odesłałem więc ponownie i teraz czekanie i nerwówka co będzie dalej. Cytuj Link to post Share on other sites
prohans 139 Napisano 15 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2019 A na moje oko przełączyli uefi na legacy ew secure boot włączyli/wyłączyli i już dysku nie widać. Skoro wkładali inny dysk to pierwszy strzał. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.