szymonstrum 1 Napisano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2018 Witam, w wiosnę 2016 roku zakupiłem kartę graficzną (Asus RX470 4gb) w sklepie Komputronik. Po zaledwie miesiącu zaczęły się pierwsze problemy. Obraz nagle znikał i pomagał tylko restart zasilacza. Postanowiłem dać na gwarancje. Po 1,5 tygodnia otrzymałem kartę, w której nie stwierdzili usterki. Kilka dni używałem jej i znowu ten sam problem. Postanowiłem kolejny raz dać na gwarancje i znowu nie stwierdzili usterki. Dopiero za trzecim razem odesłali kartę z opisem "naprawiono" . Myślałem, że w końcu znaleźli usterkę i wszystko będzie ok ale oczywiście nie jest ok bo problem nadal ten sam. Uprzedzając pytania to przez 2 lata wymieniłem wszystkie części w komputerze, więc jest to na 100% wina karty. Czy mogę coś zrobić, żeby odzyskać pieniądze za tę kartę lub po prostu wymienili ją na nową? Za pierwszym razem jak składałem wysyłałem kartę na gwarancję to dodałem, że chciałbym wymiany na nową lub zwrotu pieniędzy. Już po kilku dniach otrzymałem pismo od komputronika, że nie mogą spełnić moich żądań i będę naprawiać kartę. Z góry dziękuję za pomoc ! Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2018 Jest regulamin "komputronika",więc najpierw się z nim DOBRZE zapoznaj... Przewody też wymieniałeś ? Cytuj Link to post Share on other sites
szymonstrum 1 Napisano 31 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2018 Już od dawna męczę się z tym problemem i tak wymieniłem przewody. Kompa podpiąłem bezpośrednio do gniazdka w ścianie i wymieniłem kabel DVI na HDMI. Nic nie pomaga. Podczas pobytu karty na gwarancji korzystałem z integry. Żadnego problemu nie miałem. Cytuj Link to post Share on other sites
ADR15 255 Napisano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2018 sprawdz jak dasz radę na innym kompie Cytuj Link to post Share on other sites
szymonstrum 1 Napisano 31 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2018 W regulaminie Komputronika znalazłem takie coś: "Jeśli Klient zażąda obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy Komputronik S.A. ma prawo odmówić spełnienia żądania Klienta, proponując niezwłoczną i niewiążącą się z nadmiernymi niedogodnościami dla Klienta wymianę Produktu wadliwego na wolny od wad albo usunięcie wady, chyba że Produkt był już wymieniony lub naprawiany albo mimo reklamacji nie został wymieniony na wolny od wad lub wada nie została usunięta. 13. W przypadkach niewymienionych w ust. 12 Komputronik S.A. ma prawo odmówić spełnienia żądania Klienta w ramach roszczeń z tytułu rękojmi jeżeli żądanie jest niemożliwe do zrealizowania albo wymagałoby nadmiernych kosztów. W takich sytuacjach Komputronik S.A. zaproponuje Klientowi inne rozwiązanie." Czy to znaczy, że mogę chcieć zwrotu pieniędzy? Za pierwszym razem odmówili zwrotu pieniędzy i napisali, że będą naprawiać ale nie naprawili i odesłali. sprawdz jak dasz radę na innym kompie Od czasu kiedy kupiłem kartę wymieniłem wszystko oprócz odbudowy. Wiosną tego roku kupiłem nowego procka, płytę i ram, a miesiąc temu dysk SSD. Zasilacz wymieniłem kilka miesięcy po zakupie karty bo myślałem, że to on jest winowajcą. Cytuj Link to post Share on other sites
ADR15 255 Napisano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2018 Też tak dawno temu miałem, oddawałem kartę na gwarancję, a to jednak nowy zasilacz świrował. Jak możesz sprawdź na innym komputerze , jak będzie to samo to im to nagraj. Cytuj Link to post Share on other sites
szymonstrum 1 Napisano 31 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2018 Niestety nie mam drugiego kompa i nie też od kogo pożyczyć. No ale żeby oba zasilacze wariowały? Wcześniej miałem Corsair vs550, a teraz mam SilentiumPC Vero L1 600w. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2018 Próbowałeś na starszych (sporo) sterownikach ? Cytuj Link to post Share on other sites
szymonstrum 1 Napisano 31 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2018 Próbowałeś na starszych (sporo) sterownikach ? Próbowałem na sterownikach z płyty, ze strony Asusa i AMD. Najstarsze mam na płycie bo są z 2016 roku. Nic nie pomaga. W tym przypadku wina leży po stronie sprzętu, a nie po stronie softu. Tylko własnie tu mam problem. Jak mogę odzyskać pieniądze lub otrzymać nowy sprzęt? Podczas ostatnie reklamacji usterka została stwierdzona ale problem nadal jest. Może jakiś zapis prawny jest co mi pomoże? Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2018 https://www.google.com/search?q=kiedy+mog%C4%99+si%C4%99+domaga%C4%87+wymiany+reklamowanego+sprz%C4%99tu&rlz=1C1CHBD_plPL824PL825&oq=kiedy+mog%C4%99+si%C4%99+domaga%C4%87+wymiany+reklamowanego+sprz%C4%99tu&aqs=chrome..69i57.26821j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8 - poczytaj... Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12596 Napisano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2018 Czy to znaczy, że mogę chcieć zwrotu pieniędzy? Ponieważ kupiłeś kartę na wiosnę 2016, to nie możesz już nic żądać od Komputronika, bo minął 24-miesięczny okres na zgłaszanie roszczeń. Cytuj Link to post Share on other sites
szymonstrum 1 Napisano 31 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2018 Ponieważ kupiłeś kartę na wiosnę 2016, to nie możesz już nic żądać od Komputronika, bo minął 24-miesięczny okres na zgłaszanie roszczeń. Przepraszam, pomyłka... kartę kupiłem jesienią 2016. Mój błąd. Cytuj Link to post Share on other sites
achilles541 4 Napisano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2018 A czy ta karta nie posiada przypadkiem 36 miesięcznego okresu gwarancji bezpośrednio u producenta (na taką informację natknąłem się na stronie asusa). Proponuję nagrać film z zaistniałej sytuacji a następnie odezwać się w tej sprawie bezpośrednio do producenta. Cytuj Link to post Share on other sites
szymonstrum 1 Napisano 31 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2018 A czy ta karta nie posiada przypadkiem 36 miesięcznego okresu gwarancji bezpośrednio u producenta (na taką informację natknąłem się na stronie asusa). Proponuję nagrać film z zaistniałej sytuacji a następnie odezwać się w tej sprawie bezpośrednio do producenta. Już to zrobiłem. Odpisali mi, że muszę złożyć reklamację u sprzedawcy. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.