Skocz do zawartości

Problem z reklamacją karty graficznej.


Recommended Posts

Witam, w wiosnę 2016 roku zakupiłem kartę graficzną (Asus RX470 4gb) w sklepie Komputronik. Po zaledwie miesiącu zaczęły się pierwsze problemy. Obraz nagle znikał i pomagał tylko restart zasilacza. Postanowiłem dać na gwarancje. Po 1,5 tygodnia otrzymałem kartę, w której nie stwierdzili usterki. Kilka dni używałem jej i znowu ten sam problem. Postanowiłem kolejny raz dać na gwarancje i znowu nie stwierdzili usterki. Dopiero za trzecim razem odesłali kartę z opisem "naprawiono" . Myślałem, że w końcu znaleźli usterkę i wszystko będzie ok ale oczywiście nie jest ok bo problem nadal ten sam. Uprzedzając pytania to przez 2 lata wymieniłem wszystkie części w komputerze, więc jest to na 100% wina karty.

Czy mogę coś zrobić, żeby odzyskać pieniądze za tę kartę lub po prostu wymienili ją na nową? Za pierwszym razem jak składałem wysyłałem kartę na gwarancję to dodałem, że chciałbym wymiany na nową lub zwrotu pieniędzy. Już po kilku dniach otrzymałem pismo od komputronika, że nie mogą spełnić moich żądań i będę naprawiać kartę. 

 

Z góry dziękuję za pomoc :)!

Link to post
Share on other sites

W regulaminie Komputronika znalazłem takie coś:

"Jeśli Klient zażąda obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy Komputronik S.A.

ma prawo odmówić spełnienia żądania Klienta, proponując niezwłoczną i

niewiążącą się z nadmiernymi niedogodnościami dla Klienta wymianę Produktu

wadliwego na wolny od wad albo usunięcie wady, chyba że Produkt był już

wymieniony lub naprawiany albo mimo reklamacji nie został wymieniony na

wolny od wad lub wada nie została usunięta.

13. W przypadkach niewymienionych w ust. 12 Komputronik S.A. ma prawo odmówić

spełnienia żądania Klienta w ramach roszczeń z tytułu rękojmi jeżeli żądanie jest

niemożliwe do zrealizowania albo wymagałoby nadmiernych kosztów. W takich

sytuacjach Komputronik S.A. zaproponuje Klientowi inne rozwiązanie."

 

Czy to znaczy, że mogę chcieć zwrotu pieniędzy? Za pierwszym razem odmówili zwrotu pieniędzy i napisali, że będą naprawiać ale nie naprawili i odesłali.

sprawdz jak dasz radę na innym kompie

Od czasu kiedy kupiłem kartę wymieniłem wszystko oprócz odbudowy. Wiosną tego roku kupiłem nowego procka, płytę i ram, a miesiąc temu dysk SSD. Zasilacz wymieniłem kilka miesięcy po zakupie karty bo myślałem, że to on jest winowajcą.

Link to post
Share on other sites

Próbowałeś na starszych (sporo) sterownikach ?

Próbowałem na sterownikach z płyty, ze strony Asusa i AMD. Najstarsze mam na płycie bo są z 2016 roku. Nic nie pomaga. W tym przypadku wina leży po stronie sprzętu, a nie po stronie softu. Tylko własnie tu mam problem. Jak mogę odzyskać pieniądze lub otrzymać nowy sprzęt? Podczas ostatnie reklamacji usterka została stwierdzona ale problem nadal jest. Może jakiś zapis prawny jest co mi pomoże?

Link to post
Share on other sites

A czy ta karta nie posiada przypadkiem 36 miesięcznego okresu gwarancji bezpośrednio u producenta (na taką informację natknąłem się na stronie asusa).

Proponuję nagrać film z zaistniałej sytuacji a następnie odezwać się w tej sprawie bezpośrednio do producenta.

Już to zrobiłem. Odpisali mi, że muszę złożyć reklamację u sprzedawcy.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...