Skocz do zawartości

Recommended Posts

Cześć, na wstępie chciałbym zaznaczyć, że w tym temacie jestem laikiem, więc wybaczcie jeśli palnąłem coś głupiego, ale przechodząc do sedna tematu. Posiadam mikrofon Neewer NW-700 oraz interfejs audio Behringer u-phoria UMC22 (podłączyłem go dopiero dzisiaj). Problem jest tego typu, że pomimo tego, iż mam włączone zasilanie Phantom Power interfejs nadal produkuje szumy, jeśli ustawię gain na prawie minimum to oczywiście ich nie słychać, ale mnie również. Szukałem poradników jak ustawić UMC22, ale na żadnym filmiku YT nie ma wzmianki o właśnie szumach, także nie mam zielonego pojęcia co zrobić. Jakaś rada jakby temu zaradzić?

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Nie włączaj żadnych "ulepszaczy".

Często kłopotem są przydźwięki zasilania płyty głównej. Jeśli korzystasz z połączenia via USB, warto dokupić "kondycjoner" - Audioquest JitterBug. Przynajmniej pozbędziesz się szumów i przydźwięków. Stosuję i skuteczności zarzucić nie sposób.

Link to post
Share on other sites

U mnie na uphoria um-2 też występowały szumy ale podejrzewam ,że to któryś z kabli gitarowych.U mnie schemat wygląda tak bas-kabel gitarowy->efekt zoom b1x on-kabel gitarowy->uphoria um2-usb->komp.Kable mam 2, jeden dobry i jeszcze mnie nie zawiódł marki Hesu a drugi jakiś no name i właśnie ten wszystko psuje. Ale na razie nie ruszam bo po przeprowadzce ruszam na nowo z nagrywaniem i zmieniam wiosło :)

 

Jak nagrywałem przez audacity to też miałem jeszcze szumy przez to,że przełącznik z tyłu +48V był wyłączony.A najważniejsze to nie mieć wykręconych na maxa potencjometrów na górze :)

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.