nemuritorul91 0 Napisano 16 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2018 Witam serdecznie! Na wstępie może coś o specyfikacji mojego sprzętu, Acer Aspire A515-51G, Windows 10 Home 64bit, 6GB RAM, inter core i5 7th gen (kabylake)wraz ze zintegrowaną karta graf i dedykowaną i właśnie tej dedykowanej karty Nvidia 940mx 2GB dotyczy problem. Laptop kupiony jakieś 3 miesiące temu, więc jest jeszcze na gwarancji, śmiało mogę oddać go na gwarancjętylko za nim to zrobię chciałem dopytać was, może ktoś miał podobny problem i udało mu się go rozwiązać. Na moje wygląda to na typową wadę fabryczną, czytałem też na różnych zagranicznych forach i ludzie mięli podobne objawy, u niektórych pomagało usunięcie w trybie awaryjnym sterów programem DDUi wgranie sterowników producenta raz jeszcze, aczkolwiek u mnie nie przyniosło to rezultatów, próbowałem już wszystkiego , nawet reinstalowałem system. Mianowicie...kiedy chcę uruchomić coś przy użyciu karty nvidia, to są same piksele, same kwadraciki jakbym włączył coś w 8bitach , dodam że stało się to nagle z dnia na dzień, nic nie było zmieniane ani instalowane, a karta używana była do takich programów jak photoshop,corel itp. zdjęcie poglądowe panelu sterowania nvidia i tak wygląda każdy inny program który odpalę przy użyciu tej karty,http://i66.tinypic.com/2rx7ci1.jpgjest jeszcze jedna kwestia którą zauważyłem, a mianowicie podczas włączania jakiegoś programu przy użyciu tej karty pojawia się komunikat, taki jak na zdjęciu (dostęp programu aplikacji do sprzętu graficznego został zablokowany), może jest to kwestia uprawnień aczkolwiek jestem na koncie super admin które włączyłem w cmd komenda net user administrator /active:yeshttp://i64.tinypic.com/11ugrac.jpg czy ktoś ma pomysł jak rozwiązać ten problem? czy mogło stać się coś z kartą dedykowaną która nie była przegrzewana, nie odpalana była gra o dużych wymaganiach tylko zwykłe użytkowanie. Cytuj Link to post Share on other sites
sword88 560 Napisano 16 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2018 (edytowane) Takie artefakty mogą świadczyć o zimnych lutach na układzie BGA, jak na GW to nie masz się co zastanawiać. Edytowane 16 Listopada 2018 przez sword88 1 Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4697 Napisano 16 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2018 (edytowane) To jest ta natura problemu, że w zasadzie zostaje tylko walczyć o swoje na gwarancji/rękojmi. Grafika jest wadliwa, a z tego co opisujesz nawet martwa. Edytowane 16 Listopada 2018 przez CrisPell 1 Cytuj Link to post Share on other sites
nemuritorul91 0 Napisano 16 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2018 Rozumiem, dziękuję bardzo za tak szybką odpowiedź. Jestem pod wrażeniem! Tak właśnie myślałem i najgorszy scenariusz zdaje się być bardzo realny, że będę musiał walczyć z nimi, oby nie stwierdzili że włączałem jakieś gry które miały zbyt duże wymagania, bo nie włączałem z resztą co się orientuję to chyba taki układ BGA to ma zabezpieczenia przed przegrzaniem się tak, więc raczej nie mogą wcisnąć kitu konsumentowi że to z powodu grania w gry... napisałem już do nich maila, także niestety czeka mnie co najmniej miesiąc bez laptopa... brak pomysłów już, chyba wszystko co mogłem to zrobiłem...a problem nadal nierozwiązany więc pozostaje mi wysyłka na gwarancje. Mam jeszcze jedno pytanie ale to już trochę z innej beczki... ale dotyczące tego sprzętu. Czy jak będę wysyłał sprzęt na gwarancję to czy w laptopie musi znajdować się ten sam dysk co był zakupiony czy może pozostać inny ? Jakiś czas temu zmieniłem dysk na SSD aby to szybciej chodziło, ale jak ponownie wrzucę stary dysk to będę musiał instalować ponownie system. Dlatego pytam was. Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4697 Napisano 16 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2018 Musi być ten co był oryginalnie zainstalowany, bo jego gwarancja też obejmuje wraz z laptopem. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
sword88 560 Napisano 17 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2018 Akurat Tobie się trafiła ferelna sztuka, takie rzeczy się zdarzają, i komputer po to jest żeby z niego korzystać zamiast zastanawiać się czy można coś odpalić na nim. Masz rację przy zbyt wysokich temperaturach wyłączał by się bądź restartował. Cytuj Link to post Share on other sites
nemuritorul91 0 Napisano 17 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2018 Dziękuję wszystkim za odpowiedź, na to wychodzi że temat do zamknięcia. Wysyłam na gwarancję. Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
prohans 139 Napisano 17 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2018 Na gwarancje wyślij z oryginalnym dyskiem nawet jeśli będzie bez systemu, bo może się zdarzyć że twój SSD przepadnie. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.