Skocz do zawartości

Zestaw Komputerowy 5000-6000zł


Recommended Posts

Witam pisze z prośba o pomoc w złożeniu komputera, a dokładniej wybór podzespołów bo jestem całkowicie zielony w tym a słyszałem ze wy potraficie to zrobić doskonale.  :)

  • Zastosowanie komputera : Gry oraz codzienne użytkowanie
  • Maksymalna kwota : 6000
  • Kiedy zamierzam kupić komputer? : Mniej więcej połowa października
  • Których części potrzebuję :  Wszystkich prócz dysku
  • Czy będę podkręcać sprzęt? :jeśli będzie taka potrzeba
  • Rozdzielczość mojego monitora i model 1920 x 1200 DELL U2410
  • Specjalne wymagania : Komputer który posłuży na kilka lat 
  • Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) Zasilacz be quiet! Pure Power BQT L8-CM-630W, 80 plus BRONZE. Nie wiem czy sie nadaje jeszcze.
  • Własna propozycja zestawu :
  • Inne : Obudowa może być bez okna, komputer i tak stoi pod biurkiem, rgb tez jakoś specjalnie nie jest potrzebne
Edytowane przez AravaL
Link to post
Share on other sites

Zasilacz jak najbardziej może zostać. Na dobrą sprawę to już w dolnym budżecie masz coś takiego:

 

1 x  AMD Ryzen 5 2600 /3.4GHz, AM4, BOX/ 1 x  AsRock Fatal1ty B450 Gaming K4 /AMD B450, DDR4, AM4/ 1 x  SilentiumPC Fortis 3 HE1425 v2 1 x  G.Skill 16GB (2x8GB) 3000MHz CL16 Aegis 1 x  Fractal Design Meshify C (Black) 1 x  GoodRam Iridium PRO 240GB SATA3 (560/530MB/s) MLC 1 x  Palit GeForce GTX1080 Game Rock 8GB DDR5 256bit (1784/10000)

 

5045 zł + Kody na darmowe złożenie i wysyłkę przy zakupie w esc.pl do wpisania w komentarzu do zamówienia: X98TY2AZ + dostawa

 

Masz 6 jajek i 12 wątków z opcją OC, GTX 1080 z wydajnym i cichym chłodzeniem (Palita Jet nie mają, w ogóle z dostępnością 1080 robi się ciężko), 16 GB DDR4 3000 MHz w dwóch kostkach, chłodzeniem na CPU z 140 mm wentylatorem, dobrze wykonaną i przewiewną od frontu obudowę. Schodząc z kultury pracy masz 300 zł taniej http://www.esc.pl/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=72771