Skocz do zawartości

Temat o kartach Nvidia RTX Turing (TU1xx).


Recommended Posts

Ja tymczasem skończyłem AC Odyssey (149h nabite dawno mnie żadna gra tak nie wchłonęła :) ) i zanim zabiorę się za Metro exodus postanowiłem odkurzyć 2033 i last light dla przypomnienia fabuły. Obydwie w/w gry zasuwają w 4k na włączonym gsync compatible na 60FPS nawet nie boostując :) (1350mhz karta trzyma i ani drgnie nie rozgrzewa się nawet do 50C). :) Pamiętam jak się męczyłem na lapku z GTX 9600M żeby odpalić M2033 swego czasu :) Idzie jednak świat do przodu:)

Edytowane przez joker5513
Link to post
Share on other sites

Termin "produkt luksusowy" to podstawy ekonomii i nie chodzi tu o cenę idącą w miliony USD. Więc jedyne osoby, które odjechały, to te, które nie za bardzo rozumieją, o czym mowa.

 

I owszem, komputer do gier to jak najbardziej produkt luksusowy, ba, są nimi również konsole.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

 

 

Ludzie płaczą, że od kilkunastu lat nie ma w grafice 3D rewolucji na miarę T&L czy programowalnych shaderów. Gdy taka mała rewolucja trochę chwiejnym krokiem wkracza. To nagle wszyscy oburzeni, że chcą jednak wydajności, aby stara technologia chodziła im jednak lepiej.

 

Moim zdaniem mogli całe te RT zostawić dla rtx 2080ti, gdzie w metro exodus na 4k wygląda to rewelacyjnie(pomimo że dusi to najmocniejszą kartę). Pokazali że sprzętowo czeka nas rewolucja. Śledzenie promieni "działa", wszyscy widzą że to ma sens ale technologia i sprzęt jeszcze są na to nieprzygotowane lub poprawna implementacja tego rozwiązania w grach kuleje.

 

 

Opierasz się na statystykach steam jakby one były prawdą objawioną.

To tylko statystyka na której wypadało się oprzeć, by zobrazować w jakim miejscu świat komputerów się znajduje.

 

Gdyby RT wprowadzono programowo w czasach produkcji pascala i powiedzmy przez rok ta technologia była rozwijana, to efekt obecnie byłby dużo lepszy. Tak dostaliśmy karty RTX które obecnie sobie z tym średnio radzą, chociaż mają wszystko aby ta mała rewolucja się na dobre zaczęła. To jest mój ból du*y, a nie że karty są za drogie czy że ktoś nas okrada. 

Link to post
Share on other sites

Panowie, zrobiłem testy w Tombie na TITAN V, później dorzucę updaty na RTX 2070 / RTX 2080Ti / TITAN RTX.

 

Ustawienia Ultra + DXR Ultra + TAA.

 

TITAN V@2000/1030

 

1080p

 

MIN 29 MAX 52 AVG 39

 

1440p

 

MIN 18 MAX 32 AVG 25

 

4k

 

MIN 8 MAX 17 AVG 12

 

No i tyle w temacie DXR na Pascalach, bo TITAN V to potężna Volta która Pascale mocą obliczeniową gniecie.

 

Bydle z 5120 CUDA / 320 TMU / 96 ROP / 640 Tensor / 12 GB VRAM HBM2 na szynie 3072 Bit, plasuje się realnie wydajnościowo w kontekście DXR pomiędzy RTX 2060, a RTX 2070.

 

Dla przypomnienia bebechy RTX 2060 (wszystke specki GPU z głowy zawsze lecę, więc jakby co poprawcie mnie)

 

1920 CUDA / 120 TMU / 48 ROP / 240 Tensor / 30 RT / 6 GB VRAM GDDR6 192 bit.

 

Nie mogę się doczekać, aż na wielu portalach branżowych pojawią się testy Pascali w DXR vs Turingi. Krzykacze którzy smęcą ciągle (dział komentarzy PPC / PClab) dostaną w końcu zimny prysznic. Ja dziś również materiał nagram w kontekście wydajności DXR na TITAN V, ale zastanawiam się czy nie poczekać z jego wypuszczeniem na wsaprcie DXR Pascali i dogranym GTX 1080Ti. Co myślicie?

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Daj teraz z samym TITAN V, bo jestem ciekawy. A następnie mógłbyś zrobić porównanie Ray tracing 1080ti kontra RXT 2060. Podejrzewam, że walka będzie wyrównana.

@Gosu

Edytowane przez Artok
Link to post
Share on other sites

Daj teraz z samym TITAN V, bo jestem ciekawy. A następnie mógłbyś zrobić porównanie Ray tracing 1080ti kontra RXT 2060. Podejrzewam, że walka będzie wyrównana.

@Gosu

 

No jestem niecierpliwy to poleci pewnie materiał o DXR na Pascalach w oparciu o behemota Voltę TITAN V. GTX 1080Ti też dogram jak wyjdą stery. Tak jak patrzę na wydajność TV, to również obstawiam, że GTX 1080Ti może wymieniać ciosy z RTX 2060 z przewagą małego Turinga.

Link to post
Share on other sites

Pany, morele przysłało mi drugi raz kody na BFV i Anthem i są to inne kody od tych, które przysłali za pierwszym razem. Jeśli jakiś posiadacz 2080/2080Ti chce przygarnąć na próbę to wyślę za darmo, licząc na uczciwość i rewanż w postaci równoważności paczki szlugów, jeśli okaże się, że działają.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

My teraz stację roboczą robimy z 4x RTX 2080Ti FE no i przyszły kody 4x Anthem / 4x BFV / 4x Metro Exodus.

Pogadam z ekipą co z tym zrobić, ja jestem za tym żeby rozdać ludziom, jak oni na to pójdą to rzucę na forum. Chyba, że mnie przegłosują i poleci na sell. Warunek tak czy owak, to posiadanie RTX 2080Ti w kompie.

Ewentualnie można robić tak, że ktoś mi podaje dane do logowania (Geforce Experiecne + Orgin) i ja mu ogarniam temat u siebie.

 

Dam znać.


na pascalu nie poleca te kody? @up XD paczke szlugów mogę wysłać ;)

Nie. Musisz mieć ten sam model GPU do którego kod jest przypisany.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

I to najważniejsze info, ostre wsparcie RTX dla softu i to jeszcze w tym roku :)

 

https://nvidianews.nvidia.com/news/nvidia-rtx-ray-tracing-accelerated-applications-available-to-millions-of-3d-artists-and-designers-this-year?fbclid=IwAR3IQeyZq9pCcS9eolBdWYN8rRQ8t84r-CjZ3EcoY8qFD4yFh7TwI0VInFc

 

 

w pierwszej kolejności

 

  • Adobe Dimension & Substance Designer
  • Autodesk Arnold & VRED
  • Chaos Group V-Ray
  • Dassault Systèmes CATIALive Rendering & SOLIDWORKS Visualize 2019
  • Daz 3D Daz Studio
  • Enscape Enscape3D
  • Epic Games Unreal Engine 4.22
  • ESI Group IC.IDO 13.0
  • Foundry Modo
  • Isotropix Clarisse 4.0
  • Luxion KeyShot 9
  • OTOY Octane 2019.2
  • Pixar Renderman XPU
  • Redshift Renderer 3.0
  • Siemens NX Ray Traced Studio
  • Unity Technologies Unity (2020)
Edytowane przez r1023
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

I to najważniejsze info, ostre wsparcie RTX dla softu i to jeszcze w tym roku :)

 

https://nvidianews.nvidia.com/news/nvidia-rtx-ray-tracing-accelerated-applications-available-to-millions-of-3d-artists-and-designers-this-year?fbclid=IwAR3IQeyZq9pCcS9eolBdWYN8rRQ8t84r-CjZ3EcoY8qFD4yFh7TwI0VInFc

 

 

w pierwszej kolejności

 

  • Adobe Dimension & Substance Designer
  • Autodesk Arnold & VRED
  • Chaos Group V-Ray
  • Dassault Systèmes CATIALive Rendering & SOLIDWORKS Visualize 2019
  • Daz 3D Daz Studio
  • Enscape Enscape3D
  • Epic Games Unreal Engine 4.22
  • ESI Group IC.IDO 13.0
  • Foundry Modo
  • Isotropix Clarisse 4.0
  • Luxion KeyShot 9
  • OTOY Octane 2019.2
  • Pixar Renderman XPU
  • Redshift Renderer 3.0
  • Siemens NX Ray Traced Studio
  • Unity Technologies Unity (2020)

 

Ale jak to? Przecież RTX jak i Turingi umrą :D

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

:D poczekaj na komentarze :D

Z tego co zauważyłem na benchmarku są normalni ludzie. Nawet jeśli mają zdanie na zasadzie "RTX umrze" to jakoś po ludzku piszą i potrafią przyjmować argumenty. To co się dzieje przykładowo na pclabie to jest patola. Tam jeden z drugim krzykacz jakieś bełkoty uprawia i namawia na kupno używanych GTX 1070 z koparek :D

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...