MiK 13232 Napisano 28 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2019 Coś czuję że połowa gawronów z "to się wytnie" będzie z czytania tego tematu. Czego sobie i wam gorąco życzę. Cytuj Link to post Share on other sites
były69 196 Napisano 28 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2019 Co do filmu z Bottleneckiem to powiedziałem, że w testowanych grach procek ma duże znaczenie. W pierwszej kolejności powinniśmy zaczynać od rozdzielczości ekranu,to się d ani k nie trzyma. Cytuj Link to post Share on other sites
Blackwhite 116 Napisano 28 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2019 Panowie nie jestem alfą i omegą, popełniam błędy jak każdy. Także wezmę pod uwagę co tutaj piszecie. 4 Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13232 Napisano 28 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2019 Dużo się mówi o sytuacji gdzie nie warto brać mocniejszej karty pod monitor 1080p. Przecież wydajną nawet kartę można zajechać samymi ustawieniami graficznymi, zwłaszcza w trybie RT. Nie wspominając o tzw super rozdzielczościach gdzie w opcjach możemy ustawić rozdzielczość np. 1440p posiadając jedynie monitor 1080p. Daje to znakomite efekty AA. Cytuj Link to post Share on other sites
EH_Gosu 1277 Napisano 28 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2019 (edytowane) Dużo się mówi o sytuacji gdzie nie warto brać mocniejszej karty pod monitor 1080p. Przecież wydajną nawet kartę można zajechać samymi ustawieniami graficznymi, zwłaszcza w trybie RT. Nie wspominając o tzw super rozdzielczościach gdzie w opcjach możemy ustawić rozdzielczość np. 1440p posiadając jedynie monitor 1080p. Daje to znakomite efekty AA. CPU ma znaczenie w 1440p a, nieraz i w 4k różnice są istotne. Testy które widzisz na portalach to zupełnie co innego niż realne możliwości platform po ręcznych kalibracjach Nie można rzecz jasna popadać ze skrajności w skrajność. Jednak należy kategorycznie unikać błędu kiedy ktoś do mocnego GPU bierze słabego procka. Wszystko musi być dobrane optymalnie. Memki w korelacji z CPU, ta sama historia. Edytowane 28 Listopada 2019 przez EH_Gosu Cytuj Link to post Share on other sites
były69 196 Napisano 29 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2019 Żeby właściwie dobrać te dwa podzespoły to prawidłowa kolejność powinna wyglądać następująco: Budżet - rozdzielczość w jakiej chcemy grać i zależnie od tego,jakie gry mają być uruchamiane,przesunąć środki w kierunku procesora lub karty graficznej. Cytuj Link to post Share on other sites
Kruchy81 66 Napisano 29 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2019 Piszecie o hardweru a może coś napiszecie na temat softu? Jak np. wycisnąć coś więcej ze sterowników od grafy i lub z Windowsa Kruchy Cytuj Link to post Share on other sites
EH_Gosu 1277 Napisano 30 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2019 Ponad dwugodzinny gameplay "Red Dead Redemption 2". Szaleństwo, jednak warto eksperymentować, sprawdzamy czy ktoś to obejrzy do końca ;-) Rozdzielczość 3440x1440p ustawienia maksymalne, suwaki na Ultra. Wyjątkiem jest fizyka wody zmieniona z Ultra na High. Więcej informacji na ten temat omówione w pierwszych minutach materiału. Gameplay na 2x RTX 2080Ti API Vulkan, natywne wsparcie mGPU. Cytuj Link to post Share on other sites
Blackwhite 116 Napisano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2019 (edytowane) Panowie, zerknijcie na to. https://www.youtube.com/watch?v=U1mmpM8TPKc&feature=youtu.be Pamiętam,że na początku implementacji DLSS na ekranie w Metro było mydło - teraz jest o niebo lepiej. Edytowane 1 Grudnia 2019 przez Blackwhite 1 Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13232 Napisano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2019 Kompresja YT bardzo utrudnia porównanie. Może screeny. Cytuj Link to post Share on other sites
Blackwhite 116 Napisano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2019 (edytowane) Jasne, ale w obydwu przypadkach tak samo jest to skompresowane. Mało tego w SOTR moim zdaniem z DLSS obraz wygląda lepiej Sam zobacz na skały po prawej stronie ekranu: https://www.youtube.com/watch?v=2ykoXStYVsU&feature=youtu.be Tutaj mam screen z BF: Edytowane 1 Grudnia 2019 przez Blackwhite 2 Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13232 Napisano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2019 Chwila sprawdzę u siebie. Cytuj Link to post Share on other sites
Blackwhite 116 Napisano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2019 Sprawdzaj i daj znać Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13232 Napisano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2019 (edytowane) Dla 1080p. Powiększenie bez kompresji. Z dlss wyraźnie rozmazany obraz. TR 1440p. Cały pic polega na tym aby wiedzieć gdzie patrzeć. O ile dla wysokiej liczby pikseli (1440p) z bliska praktycznie wszystko wygląda ok, to im dalej kamera "patrzy" tym gorzej. Z i bez DLSS. W przypadku bez nie stosowałem innego AA. Wyraźnie widać na powiększeniu. Duży rozmiar! Bez kompresji. Z i Bez Edytowane 1 Grudnia 2019 przez MiK Cytuj Link to post Share on other sites
Blackwhite 116 Napisano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2019 Ja bez miałem TAA. Oki sprawdzę jeszcze na mapie Hidden City i zrobię screny. Ale w Metro moim zdaniem poprawa względem początków jest mega duża Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13232 Napisano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2019 (edytowane) Sprawdzę wieczorem Metro. Pamiętaj też, że DLSS dla 1440p będzie zawsze lepszy niż dla 1080p. Co widać w moim poście wyżej. Po prostu większa liczba pikseli do rekonstrukcji. DLSS to fajna technika ale według mnie do 1080p się nie nadaje. Za mała próbka - 720p. Różnica pomiędzy 720 a 1080p to nie 360 pikseli. 720p - prawie milion pikseli 1080p - ponad 2 miliony pikseli. Edytowane 1 Grudnia 2019 przez MiK Cytuj Link to post Share on other sites
Blackwhite 116 Napisano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2019 Nie no jasne. Teraz zrobiłem bez TAA: Cytuj Link to post Share on other sites
EH_Gosu 1277 Napisano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2019 Panowie, zerknijcie na to. https://www.youtube.com/watch?v=U1mmpM8TPKc&feature=youtu.be Pamiętam,że na początku implementacji DLSS na ekranie w Metro było mydło - teraz jest o niebo lepiej. Raz, że jest znacznie lepiej obecnie z DLSS. Dwa jeszcze filtr ostrości z panelu NV, a wcześniej (obecnie też można korzystać) z GFE - robi swoje. Idealnie wyostrza też ten patent w "Control". W dobrą stronę temat idzie Jeszcze teraz SLI - CFR na Turingach, no dzieje się Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13232 Napisano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2019 (edytowane) Mam dla metro w 1080p. Nie jest źle. Tylko dlaczego ta różnica w geometrii niektórych obiektów? Edytowane 1 Grudnia 2019 przez MiK Cytuj Link to post Share on other sites
Blackwhite 116 Napisano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2019 Moim zdaniem bez zbliżania ciężko odczuć różnicę nawet w 1080p. A wiadomo,że nikt zbliżeń w grze nie robi. Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13232 Napisano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2019 (edytowane) Na żywo wypada trochę inaczej. Wszystko zależy też od rozmiaru i jakości wyświetlacza. Sceneria też była surowa. Sprawdzę na innej mapie. Edytowane 1 Grudnia 2019 przez MiK Cytuj Link to post Share on other sites
Blackwhite 116 Napisano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2019 Są delikatne różnice.Ale IMO w porównaniu do tego co było jest dobrze. Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13232 Napisano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2019 (edytowane) Jak było przedtem to nie wiem. Gram na pc w metro od tyg dopiero. Edytowane 1 Grudnia 2019 przez MiK Cytuj Link to post Share on other sites
Blackwhite 116 Napisano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2019 Ja pamiętam jak wprowadzili RT i DLSS do metro to na ekranie z DLSS było mydło. Cytuj Link to post Share on other sites
DjXbeat 1045 Napisano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2019 Ja niestety do DLSS nie mogę się przekonać. Zarówno w BF5 jak i Control właczenie DLSS od razu zauważam na ekranie - obraz mocno traci ostrość. Zamiast bawić się w DLSS wolę w BF5 dxr ustawić na średnie gdzie wydajność mocno idzie do góry względem high czy ultra natomiast w Control zostawiam tylko odbicia czyli również średni poziom dxr. Przy takich ustawieniach w Cotrol RTX2060 generuje ~55kl.s natomiast w BF5 jest ~70kl/s. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.