steny 1 Napisano 18 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2018 (edytowane) Witam do wczoraj byłem stałym klientem tego sklepu. Ostatnio bo w czerwcu zamówiłem klawiaturę, dwie myszki, podkładkę i niewielki bo 32 calowy telewizor. Wszystko odbyło się bez zastrzeżeń. Od dłuższego czasu szukam monitora dla siebie i wpadł mi w oko model Eizo EV2455-WT biały. Nie zastanawiając się zbyt długo zamówiłem ,,tam gdzie zawsze" z dodatkową usługą na Test panelu LCD na obecność 'bad pixeli' i 'sub pixeli' Uważam, że tu popełniłem błąd bo ta usługa drastycznie wydłużyła czas oczekiwania na produkt. Do tego podejrzewam, że w ogóle nie została przeprowadzona. Brak jakiegokolwiek potwierdzenia potwierdzającego wykonanie usługi. Wysyłka była przekładana dwukrotnie, 12 dni oczekiwania na monitor. Data złożenia zamówienia: 2018-07-05, Data dostawy: 2018-07-17. Rozpakowuję paczkę i pierwsze co się rzuca w oczy to trzy odciski palców na matrycy. Następnie szukam okablowania, znalazłem tylko kabel zasilający, brak kabla DisplayPort, który powinien być w zestawie. Czyli wychodzi na to, że go jednak w sklepie rozpakowywali i coś tam z nim robili ale pracownik chyba zapomniał oddać kabel na to by wychodziło. Na koniec odpaliłem Dead Pixel Tester żeby sprawdzić jak wygląda matryca no i może nie ma 'bad pixeli' i 'sub pixeli' ale ten cały Backlight Bleeding czy jak to się tam nazywa jest dla mnie nie do przyjęcia. Już mój stary 5 letni monitor LG IPS235V-BN wygląda lepiej od tego bubla i taka ciekawostka. W każdym monitorze Eizo można sprawdzić ilość przepracowanych godzin. Ten co mi przysłali 68 godzin na liczniku! Od razu skorzystałem z opcji zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni. Pozostaje mi jeszcze tylko odesłać ten bubel i czekać na zwrot pieniędzy. Następne zakupy u konkurencji tylko jeszcze nie wiem u której. Pewnie tym razem postawię na Eizo EV2455 czarny albo coś tańszego z flicker free ale już nie na morele. https://imgur.com/HHuWxbh https://imgur.com/YcNowiG Edytowane 18 Lipca 2018 przez steny Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 603 Napisano 18 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2018 Jestem klientem tego sklepu od ponad 6 lat, wydalem ponad 3000 zl i nigdy nie mialem problemow ze sprzetem zakupionym od nich. Na szczescie wszystkie zakupione produkty dzialaja do dzis bez koniecznosci reklamacji a zdaje sobie sprawe ze z tym bywa u nich roznie. To nie pierwszy taki post na tym forum odnosnie "moreli", dopiero od niedawna maja w swojej ofercie tzw. zakupy z "outletu". Pewnie wczesniej towar ze zwrotu "popychali" innym klientom jako nowy - zreszta to pewnie praktyka nie tylko ze strony moreli ale tez innych sklepow internetowych (przeciez cos trzeba zrobic ze sprzetem ktory zostal zwrocony w ciagu tych 14 dni). Szczerze przyznam sie ze ostatnimi czasy po tych wszystkich opiniach zaslyszanych w internecie odnosnie w/w sklepu robie zakupy u konkurencji (proline, komputronik, emag) . Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 18 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2018 Biorąc pod uwagę słuszne i szczere wypowiedzi zawiedzionych klientów,to ja już nie mogę znaleźć sklepu internetowego,w który mogę bez strachu coś kupić... Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 603 Napisano 18 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2018 Niestety tylko niewielka czesc towarow mozna sprawdzic czy nie byly juz uzywane (np. dyski SSD,HDD, oprogramowanie, w/w monitor Eizo) - z reszta sprzetu to juz jest loteria Cytuj Link to post Share on other sites
steny 1 Napisano 18 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2018 Weźcie mi coś doradźcie gdzie przez internet zamówić jakiś dobry monitor. Nie mam dużych wymagań. Czasami w coś pogram wystarczy 24 cale. Ważne Flicker Free, ochrona oczu. Oddadzą kasę to może spróbuje w Komputroniku lub X-Komie. Tyle się człowiek o tych opiniach naczytał, każdy sklep ma coś na sumieniu masakra jakaś. Jakbym mieszkał w dużym mieście to bym zamawiał na zasadzie ,,odbiór osobisty" sprawdzał na miejscu pasuje biorę nie pasuje wymieniam i czekam na lepszą sztukę ale niestety nie mam takiej możliwości. Cytuj Link to post Share on other sites
vikingpl 28 Napisano 19 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2018 Monitor della z outletu x-kom miał przepracowane 14 godzin tak że niezły wałek. Każdy sklep ma swoje wpadki ale jednak morele ma ich wyjątkowo dużo. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 19 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2018 To czy Morele ma dużo wpadek,to trochę zależy od wielkości sklepu /magazynów/ oraz ilości zamówień. Są takie,które mają porównywalnie mało zamówień i w związku z tym mało skarg. Nie bronię ich,tylko polecam szersze spojrzenie... Cytuj Link to post Share on other sites
adivxv 2880 Napisano 19 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2018 Pewnie wczesniej towar ze zwrotu "popychali" innym klientom jako nowy - zreszta to pewnie praktyka nie tylko ze strony To jest akurat praktyka prawie wszystkich sprzedawców. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2076 Napisano 25 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2018 Weźcie mi coś doradźcie gdzie przez internet zamówić jakiś dobry monitor. Nie mam dużych wymagań. graficzne.pl Cytuj Link to post Share on other sites
jozek23 3091 Napisano 26 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2018 Kupowałem Eizo Ev2450 w http://monitory.mastiff.pl/ Zero problemów . Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.