RaLLeZ 0 Napisano 20 Marca 2018 Udostępnij Napisano 20 Marca 2018 (edytowane) Witam,Otóż padła mi karta graficzna MSI Radeon R9 380 i wysłałem ją na gwarancję dystrybutora Morele.Karta przyszła do nich 6.03.Dziś jest 20.03 i nadal mam status "[2_B1] Towar przyjęty w Centrum Reklamacyjnym - od Klienta".Dnia dzisiejszego mijają 2 tygodnie od przyjęcia przez nich karty graficznej.Od konsultanta 15.03 dostałem odpowiedź " Szanowny Kliencie, produkt został przekazany do serwisu producent i podlega naprawie. "A na moje następne pytanie " Szanowny Kliencie, gdy tylko dostanę informacje na temat sposobu rozwiązania reklamacji natychmiast je Panu przekaże. Na chwile obecną nie jest znany sposób rozwiązania zgłoszenia."Ile to będzie jeszcze trwać i czy w ogóle może?Za wszelkie rady i pomoc bardzo dziękuję Edytowane 20 Marca 2018 przez RaLLeZ Cytuj Link to post Share on other sites
mate1992 4 Napisano 20 Marca 2018 Udostępnij Napisano 20 Marca 2018 (edytowane) No i czego nie rozumiesz? Karta jest w serwisie MSI i musisz cierpliwie czekać aż zostanie naprawiona. Nie rozumiem czego od nas oczekujesz? Można czekać nawet do 2 miesięcy i dłużej, ale przy MSI to się chyba nie zdarza. Najczęściej około miesiąca czasu. Edytowane 20 Marca 2018 przez mate1992 Cytuj Link to post Share on other sites
chrisplbw 407 Napisano 20 Marca 2018 Udostępnij Napisano 20 Marca 2018 Tu się wszystkiego dowiesz https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/gwarancja/ Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.