Skocz do zawartości

Wybór laptopa do 3.500 - Pilne :D


Recommended Posts

Witajcie!

Ze względu iż sprzedaje PC itp. Musze zakupić laptopa własnie coś w okolicach 3,5 tyś.  zł. 

Nie jestem na czasie z grafikami i prockami , ale mniej więcej wiem co jest ok.

Laptop ma służyć ogólnemu trybowi tzn. przeglądania internetu, oglądania filmów 1080p,  Photoshop aby czasem poprawić zdjęcie, Office czyli nic specjalnego. 

 

Teraz pytania z którymi się waham....

1. Lepiej kupić i5 7300HQ czy 8250U

2. Z dyskiem SSD m.2 czy lepiej dokupić samemu - wiadomo będzie on szybszy i za pewne lepszy , no chyba że się myślę ?

3. Kupuje konsole Xbox lub PS4 wiec raczej grać nie będę , ale czy mimo wszystko lepiej kupić z grafiką 1050 własnie do filmów 1080p / 4k i mieć zapas do programów jak Photoshop?

 

Model który mi najbardziej wpadł w oko to:

ASUS VivoBook PRO N580VD  https://www.x-kom.pl/p/393011-notebook-laptop-156-asus-vivobook-pro-15-n580vd-i5-7300hq-8gb-1tb-gtx1050.html  

Brak Windowsa to nie problem bo mam Oryginalnego, świetna smukła obudowa tylko czy to matryca IPS?

 

Co jeszcze możecie polecić?

Link to post
Share on other sites

No ten vivobook pro fajny. Ja celuję w vivobooka S510UN z dodatkowym ssd i windowsem za ok 3500. Porównywalny vivobook pro kosztowałby już koło 4000 zł. W pro masz lepszy procesor i grafikę. Podobno jest w nim TN'ka. W tym co ja będę brał jest IPS.

 

Tu masz recenzję wersji pro:

https://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Asus-N580VD.257980.0.html

Edytowane przez djgromo
Link to post
Share on other sites

Wiesz obudowa Asusa jest smukła i taka ładniejsza :P Patrze tego Dell 5577 i wydaje się super. z tym że wiadomo wieksza buda i robi się gamingowo. Ale cene bijąca Asusa http://allegro.pl/dell-5577-fhd-i5-7300hq-16gb-1tb-gtx1050-4gb-w10-i7181778028.html?fromVariant=7181777662 Kwestia matrycy czy to IPS. Ogólnie muszę poczytać opinie, testy.

 

A co myślisz o Acerach i grafice MX150?

Link to post
Share on other sites