Imperator Artur 1 Napisano 22 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2017 Witam Tydzień temu (wtorek) oddałem telefon(Xperia E5) do salonu RTV Euro AGD by oddali go do serwisu. W ten poniedziałek dostałem info z w-support że telefon jest naprawiony i odsyłają go. Wczoraj dostałem nr. do śledzenia przesyłki. Dzisiaj o godz. 10 telefon został odebrany w Chorzowie? Zdziwiłem się ponieważ telefon był oddawany w Mysłowicach. Kontaktowałem się z RTV ale oni tylko mają w systemie że jest dalej w serwisie i dostanę info kiedy dotrze do magazynu. Czy to normalne? Czy paczka zastała wysłana najpierw do magazynu i potem zostanie przekazana salonowi czy firma kurierska popełniła gdzieś błąd w adresowaniu paczki i telefon "zaginął w akcji" Nie ukrywam że zależy mi na czasie i każdy dzień bez telefonu jest ciężki. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 22 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2017 A powiedz mi skąd tu ktoś na forum może wiedzieć,co dzieje się z twoim telefonem i jaka jest procedura w RTV czy firmie przewozowej ? Dopuszczalny czas "pobytu" na naprawie gwarancyjnej jest chyba dłuższy (30 dni) i naprawdę im wszystkim to generalnie zwisa ,że "każdy dzień bez telefonu jest ciężki". Cytuj Link to post Share on other sites
Imperator Artur 1 Napisano 22 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2017 Myślałem że ktoś z forum korzystał z usług w-support za pośrednictwem RTV i napisze czy to normalne że paczka trafia niewiadomo gdzie. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 22 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2017 Rozumiem ,nie gniewaj się... Cytuj Link to post Share on other sites
Imperator Artur 1 Napisano 23 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2017 Spoko, nie gniewam się Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.