Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam, mam problem z matrycą w laptopie Siemens Amilo Li1718 15.4" pewnego dnia przy włączeniu laptopa obraz był ciemny (wszystko sie wyświetlało ale nie podświetlało, pod światłem widać było cały pulpit itp.) kupiłem nową świetlówkę która przy lutowaniu oczywiście mi się złamała ;(, dokupiłem drugą z rozbitą matrycą tak abym tylko przerzucił matrycę i żeby śmigało, niestety poskręcałem laptopa odpaliłem i obraz nadal był ciemny odstawiłem to na kilka dni znów rozkręciłem od nowa pooglądałem poskręcałem i już obraz nie jest podświetlony i nic się nie wyświetla :menda:( słychać logowanie do windowsa czyli wszystko działa. Nistety dalej nie wiem co robić. Mam laptopa którego mogę rozkręcić emachines e725 lecz tam jest matryca 15.6" Poradzicie co zrobić z tym fantem ?

 

a zapomniałem dodać że jestem "laikiem" ale nie aż takim żebym chodził z tym do serwisu więc bardzo bym prosił o nie pisanie "nie dasz sobie rady oddaj do serwisu" bo takie coś to sam moge sobie wymyśleć;) czekam na porady ;))

Link to post
Share on other sites

jak padł inwerter to nic nie bedize wyświetlać. Odlacz martryce calkiem i podepnij pod zew. monitor badz telewizor. Jesli bedzie obraz kup inwerter i wymien, jesli nie to padla grafika

Link to post
Share on other sites

a mam pytanie stanie się coś jk podłącze pod tego emachinesa tą matrycę? chcałbym sprawdzić czy ta matryca jest sprawna. I jeszcze jedno. jak pierwszy raz rozkręciłem ten laptop to za matrycą miał coś jakby smar czy jakis olej (laptop był wielokrotnie rozkręcany i nigdy tam nic takiego nie było (ostatni raz tydzień przed tą usterką) laptop na pewno nie był zalany.)

Link to post
Share on other sites

moze sie matryca wylala. A co do zastosowania innej matrycy, chyba ciezko, musialbys tez inwerter zmienic czytaj przepiac na plycie glownej o ile wogole podejdzie. Proponuje skoro i tak jak rozkreciles zrobic to co juz raz napisalem.