KipeRatownik 0 Napisano 1 Marca 2011 Udostępnij Napisano 1 Marca 2011 Witam mam pytanko odnośnie wymiany chłodzenia, gdyż jestem nim zainteresowany w moim GTX460 , czy taka "ingerencja" nie wpłynie na gwarancję produktu? Oczywiście w razie ewentualnej wysyłki gwarancyjnej chłodzenie wróci na swoje miejsce. Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 1 Marca 2011 Udostępnij Napisano 1 Marca 2011 wg mnie to zależy tylko i wyłącznie od serwisu i czy trafisz na "CZŁOWIEKA" czy "człowieka" CZŁOWIEK widzi że jest nowa pasta nie oryginalna ale to nie jego biznes uznaję gwarancję i wypełnia odpowiednie papierki dając swoją pieczątkę i kierując pismo o wysłanie nowej karty ewentualnie naprawę człowiek widzi że jest nowa pasta nie oryginalna =są podstawy zaoszczędzić parę dolców dla firmy więc skoro grzebałeś w karcie on Ci mówi papa i dosyła kartę z adnotacja "nie przestrzegane warunki gwarancyjne" Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 1 Marca 2011 Udostępnij Napisano 1 Marca 2011 Jakakolwiek manualna ingerencja w sprzęt oznacza utratę gwarancji. Decydując się na modyfikacje świadomie rezygnujesz z uprawnień gwarancyjnych, bez względu na to, który z techników otrzyma uszkodzoną kartę w swoje ręce. Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 1 Marca 2011 Udostępnij Napisano 1 Marca 2011 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>TEORETYCZNIE TAK JEST<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< wiadomo jest ryzyko jest zabawa więc sam odpowiadasz za to co robisz jak coś się nie uda to zapłacisz z własnej kieszenie takie życie Cytuj Link to post Share on other sites
JoHnNy08PL 184 Napisano 1 Marca 2011 Udostępnij Napisano 1 Marca 2011 Jest tak jak pisał @lukyeti Jedyne do czego mogą(i właściwie tylko to) się doczepić to pasta, ale znam kilka osób co oddawały z STG i innymi, a wracały z białą mazią czyli normalnie I nikomu gwarancji nie odrzucili. BTW. Zobaczymy jak będzie z moim radkiem Jeszcze parę dni... Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 1 Marca 2011 Udostępnij Napisano 1 Marca 2011 nie wiem czy właśnie w ten sposób asus nie traci klientów:) no ale nie mój problem od waszych kart trzymam się z daleka:) daj znać JoHny co załatwiłeś Cytuj Link to post Share on other sites
kaaZek 2 Napisano 8 Marca 2011 Udostępnij Napisano 8 Marca 2011 Moim zdaniem mało kto się mocniej przyjrzy w tych sprawach bo i tak każdy swoją pracę olewa w jakimś stopniu bo się nie chce . Jakiego producenta masz tego GTX460 ? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.